بهترین رستوران های اهواز

منبع: زومجی

3

1402/8/16

10:10


بهترین رستوران های اهواز

با خنک شدن هوا بسیاری از افراد علاقه‌مند به مسافرت بلیط خود را از سامانه فلای تودی رزرو می‌کنند تا سفری جذاب به اهواز داشته باشند. یکی از مهم‌ترین نکات پیش از این سفر شناخت بهترین رستوران‌های اهواز است.

اهواز از مناطق گردشگری بزرگ کشور به‌حساب می‌آید و ازاین‌رو رستوران‌های مختلفی نیز در آن فعال است. اما اینکه کدام رستوران غذای باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد مهم است. با شناخت بهترین رستوران‌های این شهر اقامت چند روزه خود را لذت‌بخش‌تر کنید. چراکه یک غذای لذیذ و خوشمزه می‌تواند سختی سفر را نیز از بین ببرد.

بسیاری از رستوران‌های اهواز از نظر رعایت بهداشت و کیفیت پخت در سطح بالایی قرار دارند. اما چند رستوران با سرو غذاهای خاص با عطر و طعم دل‌نشین توانسته‌اند رضایت بیشتری از گردشگران و ساکنین این شهر به‌دست بیاورند. در ادامه به‌معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

رستوران امپراطور اهواز

افراد زیادی به‌دلیل علاقه به ارتفاع همواره سفر هوایی را ترجیح می‌دهند و ازاین‌رو تنها به‌دنبال تهیه بلیط هواپیما اهواز از فلای تودی یا سایر سامانه‌های رزرو هستند. این بهتر است در انتخاب رستوران نیز دقت زیادی داشته باشند. رستوران امپراطور اهواز می‌تواند برای آن‌ها بهترین انتخاب باشد.

موقعیت مکانی رستوران امپراطور اهواز بسیار مناسب است و دسترسی راحتی به بخش‌های مختلف شهر دارد. همچنین باید گفت این رستوران در طبقه هشتم یک ساختمان واقع شده و به همین دلیل نیز دارای چشم‌انداز بی‌نظیر است. ازاین‌رو افراد درکنار خوردن یک غذای خوش‌طم و لذیذ می‌توانند از زیبایی منظره نیز بهره‌مند شوند.

رستوران گردون اهواز با گردش به‌دور خود در دقایق مختلف چشم‌اندازهای متفاوتی از شهر را به شما نمایش می‌دهد بدون اینکه نیاز باشد میز خود را تعویض کنید. شاید گردش این مکان برای برخی افراد با کمی سرگیجه همراه باشد اما قطعا به لذت و هیجانش می‌ارزد.

در این رستوران انواع غذای ایرانی، بین‌المللی، فست‌‌فود، پیش‌غذا و غذاهای دریایی سرو می‌شود. همچنین بزرگ بودن محیط آن باعث شده برای برگزاری جشن و مراسم‌های مختلف مناسب باشد. اما منوی تقریباً گرانی دارد.

رستوران کاکتوس سبز اهواز

از رستوران‌های مهم اهواز که همواره شلوغ است و علاوه‌بر مسافران افراد بومی به‌خصوص گروه‌های دوستانه و خانودگی نیز علاقه زیادی به خوردن غذا در آن مکان دارند باید به رستوران کاکتوس سبز اشاره کرد.

اگر پس از تهیه بلیط تهران اهواز از فلای تودی و رسیدن به این شهر زیبا، می‌خواهید در محیطی دنج و جذاب که انواع غذای ایرانی، دریایی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت و طعم سرو کند غذا میل کنید، حتماً رستوران کاکتوس سبز اهواز را در نظر داشته باشید.

کافه رستوران لئو اهواز

اهواز رستوران‌های دنج و آرامش‌بخش کم ندارد. یکی از مهم‌ترین این مکان‌ها کافه رستوران لئو است که مسافرین با مراجعه به آن می‌توانند درکنار میل کردن یک غذای خوشمز،ه ساعتی را در آرامش بگذارنند.

از ویژگی‌های مهم این کافه رستوران باید به سرو انواع غذا و نوشیدنی‌های متنوع اشاره کرد. همچنین وجود پارکینگ اختصاصی باعث شده بدون دغدغه در رابطه با پارک خودرو وارد رستوران شوید.

اگر برای اولین‌بار است که بلیط سفر خود به مقصد اهواز را ازطریق سامانه‌ای مانند فلای تودی تهیه کرده‌اید و می‌خواهید بعد از رسیدن غذاهای این رستوران را امتحان کنید، باید گفت نیمروی مخصوص کافه، لازانیا و سالاد سزار آن در بین مشتری‌ها از محوبیت بیشتری برخوردار هستند.

رستوران خیمه اهواز

علاقه‌مندان به جنوب حتماً باید از غذاهای بومی این منطقه نیز میل کنند. تنها در این صورت است که می‌توانیم بگوییم سفر کاملی داشته‌اند. اگر شما نیز به به‌دلیل علاقه به فرهنگ این خطه از کشور، بلیط سفر خود را ازطریق فلای تودی به مقصد اهواز رزرو کرده‌اید باید در فکر یافتن رستورانی با منوی غذاهای سنتی باشید.

در رستوان خیمه اهواز علاوه‌بر سرو غذاهای محبوب ایرانی انواع غذای لذیذ جنوبی نیز طبخ می‌‌شود. پس دست شما برای انتخاب باز است. همچنین باید گفت محیط این رستوران از دو فضای بسته و باز تشکیل شده که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند. اما نشستن در فضای بیرونی به‌دلیل آرامش محیط می‌تواند جذاب‌تر باشد.

کافه رستوران کنجد اهواز

برای افرادی که علاوه‌بر کیفیت غذا به زیبایی محیط اطراف خود نیز اهمیت می‌دهند کافه رستوران کنجد می‌تواند بهترین انتخاب باشد. باتوجه‌به اینکه غذاهای این رستوران گران هستند بهتر است بلیط خود را ازطریق سامانه فلای تودی که مناسب‌ترین قیمت را دارد، رزرو کنید تا هزینه سفر را کم‌تر کنید.

در کافه رستوران کنجد می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوش‌طعم و غذاهایی لذیذ میل کنید. محیط داخلی این کافه چیدمان بسیار شیک و جذابی دارد اما می‌توانید روی صندلی‌هایی که در حاشیه پیاده‌روی و در محیط بیرونی قرار داده شده‌اند نیز بنشینید.

سفره خانه سنتی آب ‌و آتش اهواز

اگر جنوبی نیستید و تنها قصد تهیه بلیط از فلای تودی و رفتن به این منطقه جذاب را دارید باید بگوییم که بسیاری از اهالی شهر اهواز و خوزستان از طرف‌داران پر و پا قرص کباب هستند.

به همین دلیل سفره‌خانه‌های سنتی در اهواز همیشه جایگاه خاص خود را دارند. یکی از بهترین آن‌ها سفره خانه آب و آتش است که در آن کباب‌های متنوع و خوراک‌های خوش‌طعم توسط بهترین سرآشپزها پخته می‌شود. اگر شما نیز به کباب علاقه دارید حتماً یک وعده غذایی را در این مکان جذاب میل کنید.

کافه رستوران زهره اهواز

اگر بین انتخاب رستوران سنتی یا مدرن مردد مانده‌اید کافه رستوران زهره می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. زمانی‌که وارد محیط این کافه می‌شوید دو فضای کاملاً جذاب و متضاد را مشاهده خواهید کرد که هرکدام برای سلیقه‌ای خاص مناسب است.

با انتخاب این کافه رستوران درکنار میل کردن یک غذای خوشمزه و لذیذ می‌توانید به موزیک زنده نیز گوش دهید. سرسبزی محیط رستوران نیز آرامش خاصی به فضا بخشیده تا افراد بتوانند ساعاتی بدون دغدغه در رابطه با مسائل مختلف، نوشیدنی یا غذای خوش‌طعم خود را میل کنند و از آن لذت ببرند.

جمع‌بندی

سفر به اهواز می‌تواند بسیار جذاب باشد به‌خصوص اگر پس از تهیه بلیط خود از فلای تودی علاوه‌بر شناخت مکان‌های گردشگری بخواهید بهترین رستوران‌های موجود در این شهر را نیز بشناسید تا از غذای آن‌ها میل کنید.

رستوران‌های خوب اهواز بسیار زیاد هستند اما از محبوب‌ترین و مشهورترین آن‌ها باید به رستوران امپراطور، کافه رستوران لئو، رستوران خیمه، سفره خانه آب و آتش، رستوران کنجد و کافه رستوران زهره اشاره کرد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو