علت فوت دکتر میترا آسوده پزشک مریوانی چه بود؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/8/18

13:04


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، میترا آسوده و فوت میترا آسوده و بیماری میترا آسوده و بیوگرافی میترا آسوده و دکتر میترا آسوده نظام پزشکی و اخبار میترا آسوده و حواشی میترا آسوده و میترا آسوده کیست و میترا آسوده کجاست و چه خبر از میترا آسوده و میترا آسوده در بیمارستان و علت مرگ میترا آسوده و درگذشت میترا آسوده در نم نمک.

علت فوت دکتر میترا آسوده پزشک مریوانی چه بود؟ + بیوگرافی

علت مرگ میترا آسوده پزشک زن مریوانی چه بود؟

رئیس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب به تجهیزات بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است ، گفت : پس از آن اتفاق ، خانم میترا آسوده اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود.

علت فوت دکتر میترا آسوده پزشک مریوانی چه بود؟ + بیوگرافی

علت فوت دکتر میترا آسوده پزشک مریوانی چه بود؟ + بیوگرافی

به گزارش تسنیم ، اخیراً در فضای مجازی خبری با این مضمون که "یک بیمار بدحال در بیمارستان بوعلی مریوان فوت می کند و بستگان این بیمار پس از تخریب تجهیزات بیمارستان ، "دکتر میترا آسوده" تنها جراح زن در استان کردستان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. در جلسه دادگاه نیز به این بیمار تهدید و توهین شده و این دکتر مرگ خودخواسته (خودکشی) را به زندگی ترجیح داده است" منتشر و در حال دست به دست شدن است.

در حالی در فضای مجازی علت فوت این دکتر خودکشی اعلام شده است که پیگیری های تسنیم حاکی از این است که ماجرای درگیری مربوط به اواخر اسفندماه سال 1400 بوده که این خانم در بیمارستان بوعلی مریوان یک جراحی انجام داده و پس از فوت آن بیمار ، خانواده اش شکایتی مطرح کرده بودند که در این مدت هم ، این موضوع یکی دو بار در کمیسیون های متعدد نظام پزشکی و پزشک قانونی بررسی شده بود.

درگیری خانواده و حمله به بیمارستان مربوط به همان سال 1400 بعد از انجام عمل جراحی بوده و اصلاً در سال 1402 و اخیراً هیچ گونه تنشی در بیمارستان رخ نداده و دادگاهی هم تشکیل نشده که به این خانم توهین کنند.

این خانم از حدود یک سال و نیم گذشته طرحش در مریوان به اتمام رسیده و از این شهرستان رفته و در بیمارستان بازرگانان تهران مشغول به خدمت بوده است. روز منتهی به فوت این خانم ، مرحومه آسوده برای حضور در جلسه تجدیدنظر پرونده مربوطه به نظام پزشکی مریوان رفته بود. پس از پایان جلسه ، حال خانم آسوده داخل ماشین بد می شود و به وسیله تاکسی به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت فوت می کند.

مختار رشیدی رئیس بیمارستان بوعلی مریوان نیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع گفت : بنده از یکم شهریورماه سال گذشته به عنوان رئیس بیمارستان بوعلی مریوان انتخاب شدم و تاکنون این خانم دکتر را در این بیمارستان ندیده ام چون اصلاً در این بیمارستان شاغل نبوده است.

رئیس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب رساندن به تجهیزات این بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است ، افزود : پس از آن اتفاق ، این خانم اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود و با توجه به اتمام دوره طرحش ، در یکی از بیمارستان های تهران مشغول به کار بوده است.

رشیدی درباره ماجرای فوت این خانم در مریوان گفت : روز یکشنبه این هفته این خانم توسط راننده یک تاکسی با توجه به نامساعد بودن حالش به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه فوت کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو