سریال رعد و برق | پخش سریال جدید بهروز افخمی پس از دو سال!

سریال رعد و برق | پخش سریال جدید بهروز افخمی پس از دو سال!


منبع: پلازا

3

1402/8/18

13:20


سریال رعد و برق از آن دسته سریال‌ها و آثاری است که به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا پخش آن در سال 1400 متوقف شد و اکنون در حال پخش است. با معرفی کامل این سریال همراه شما هستیم.

بهروز افخمی از جمله کارگردان‌های به نام در صدا و سیمای ایران است که تا کنون بارها در زمینه کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، مجری‌گری، تهییه و تدوین فیلم‌های مشارکت کرده است. او برای فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران در جشنواره فجر برنده دو جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شد. یکی از ماندگارترین کارهای این کارگردان در تلویزیون کوچک جنگلی است که پربیننده شد. آقای افخمی برادر علیرضا افخمی معروف هستند.

سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و امیر شیرمحمدی ساخته شد و تهییه‌کنندگی آن را داوود هاشمی انجام داد. این اثر یک سریال مناسبتی ماه رمضان بود که در سال 1400 به روی آنتن شبکه پنجم سیما رفت و سپس به دلیل آماده نبودن پس از قسمت اول، پخش آن متوقف شد. این مجموعه اکنون پس از تکمیل فیلم‌برداری خود در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان، از شبکه اول سیما پخش خود را شروع کرده است. در این مقاله پلازا با معرفی سریال رعد و برق بهروز افخمی همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال رعد و برق

ژانر سریال رعد و برق درام، حادثه‌ای و اجتماعی است. این اثر ابتدا در تاریخ 26 فروردین 1400 و ماه رمضان از شبکه پنجم سیما پخش شد و سپس به دلیل تکمیل نشدن پروسه ساخت از آنتن پایین کشیده شد. در 15 آبان 1402 پس از اتمام نهایی شاهد پخش رعد. وبرق از شبکه یک سیما بودیم. این مجموعه هر شب ساعت 22:16 به روی آنتن می‌رود. تعداد قسمت های سریال رعد و برق نیز 27 قسمت اعلام شده است.

داستان سریال رعد و برق

داستان سریال رعد و برق

خلاصه سریال رعد و برق درباره نوروز سال 1398 و حوادث مربوط به آن است. در این تاریخ مردم شمال و غرب کشور دچار سیل‌های سنگینی سدند که بر پیکره شهر و محل سکونت آنها خسارات سنگینی زد. در این سریال تلاش‌‌های سخت آنان برای زنده ماندن و نجات خود را می‌بینیم.

بازیگران سریال رعد و برق

این قسمت را به معرفی بازیگران سریال اختصاص می‌دهیم. ابتدا سراغ معرفی هنرپیشگان اصلی و سپس معرفی سایر آنها می‌رویم.

مهران رجبی

بازیگران سریال رعد و برق

مهران رجبی بازیگر اهل ایران در 10 دی 1340 متولد شد. او کارشناسی ارشد گرافیک دارد و بازیگری را از سال 1375 با سریال بچه‌های مدرسه همت شروع کرد. آقای رجبی عمدتا فعالیت مستمر و زیادی در زمینه سینما و تلویزیون دارد و برای فیلم کودک و سرباز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده است. از نقش‌های شاخص او تلویزیون باید به صابر در زیرزمین، پدر دکتر قریب در روزگار قریب، سیروس املشی در سه در چها، آقا کامران در خوش نشین‌ها و میرزاده در دردسرهای عظیم اشاره کنیم. او در سینما فیلم‌هایی همچون زیر نور ماه، سه زن، اخراجی‌ها 2، ما همه گناهکاریم و چند می‌گیری گریه کنی 2 دارد. مهران رجبی اکنون مجری گری برنامه خودمونی را نیز انجام می‌دهد.

محمد فیلی

هنرپیشه های سریال رعد و برق

محمد فیلی بازیگر اهل ایران در 22 فروردین 1329 متولد شد. او بازیگری را از سال 1365 با فیلم سینمایی گشتی‌ها شروع کرد اما شهرتش عمدتا به بازی در نقش شمر بن ذی الجوشن سریال مختارنامه برمی‌گردد. از سریال‌های شاخص او باید به پشت کوه‌های بلند، دولت مخفی، گسل، بانوی عمارت، سلمان فارسی، گیلدخت، فیلم‌های روز شیطان، مالیخولیاو منطقه پرواز ممنوع اشاره کنیم.

شهرام قائدی

زمان پخش سریال رعد و برق

شهرام قائدی بازیگر اهل ایران در 1 شهریور 1370 متولد شد. او بازیگری را از سال 1375 با سریال تهران 11- 595 ج 48 شروع کرد. سپس با سریال‌های طنز خود دیده شد و در سریال در چشم باد نقش غفور را ایفا می‌کرد‌. شهرام قائدی در آثار تلویزیونی همچون بازگشت پرستوها، قرارگاه مسکونی، پنجمین خورشید، پنج کیلومتر تا بهشت، زمانه، وارش، مسافران شهر، فیلم‌های ارتفاع پست، روز سوم، ناردون و قاتل و وحشی حضور پیدا کرده است. او در مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی ممنوعه و رهایم کن نیز بود.

مزدک رستمی

ژانر سریال رعد و برق

مزدک رستمی هنرپیشه ایرانی متولد 25 اسفند 1358 است و اولین بار در سال 1381 کار خود را با تئاتر شروع کرد تا اینکه در سال 1382 با فیلم مارمولک کمال تبریزی دیده شد. او در سال 1390 با مجموعه آهستگی وارد تلویزیون شد. از آثار شاخص مزدک رستمی باید به سریال‌های همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه، چرخ و فلک، محکومین، یاور، مستوران و فیلم به رنگ ارغوان اشاره کنیم.

شهین تسلیمی

دانلود سریال رعد و برق

شهین تسلیمی بازیگر ایرانی متولد 19 شهریور 1334 است که در سال 1385 با سریال باغ مظفر مهران مدیری دیده شد. او در آثار شاخصی همچون سریال‌های چارخونه، مرد هزارچهره، بزنگاه، زن‌بابا، خانه اجاره‌ای، دردسرهای عظیم، پشت بام تهران، پنچری، بچه مهندس 4، بازپرس، فیلم‌های طلا و مس، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، ژن خوک و شهر هرت حضور داشته است.

سایر هنرپیشه های سریال رعد و برق عبارتند از:

  • سام کبودوند
  • مختار سائقی
  • ابراهیم امیرخانی
  • تورج فرامرزیان
  • مهدی زمین پرداز
  • حسن علیرضایی
  • امیر موسوی
  • نیوشا مدبر
  • سپیده موسوی
  • ابراهیم یوسفی
  • مجید درستی
  • شهرام ایری

نقد سریال رعد و برق

در این بخش با وجود اینکه قسمت‌های طولانی از سریال نمی‌گذرد، نمی‌توانیم آن را نقد و چند نکته را خاطرنشان می‌شویم. رعد و برق به بیان یک پدیده اتفاق افتاده می‌پردازد و در واقع گاهی مانند یک مستند حقایق را روایت می‌کند. روایت داستان‌قابل قبول است و شما را ترغیب به تماشا می‌کند. همچنین بازیگران فیلم نیز از عهده نقش‌های خود برمی‌آیند و به طور کلی انتظار می‌رود که نمرات سریال رعد و برق قابل قبول باشد و بتواند تاثیرگذار عمل کند.

کلام آخر

نقد سریال رعد و برق

با معرفی و بررسی سریال رعد و برق همراه شما بودیم این سریال در سال 1400 قرار بود پهش شود که به دلیل همه‌گیری به مرحله پخش نتوانست برسد و حال پس از دو سال منتشر شده است. آیا قصد دانلود سریال رعد و برق را دارید؟ نظر شما درباره ایم اثر. و بازیگرانش چیست؟ لطفا ما را از نظرات خود آگاه کنید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو