نقد و بررسی بازی Football Manager 2024

نقد و بررسی بازی Football Manager 2024


منبع: پلازا

3

1402/8/18

13:20


نقد و بررسی بازی Football Manager 2024

Football manager 2024 جدیدترین نسخه از سری بازی های شبیه سازی مربیگری فوتبال بوده است که در این نسخه میتوانید به سیستم های کاربردی جدیدی دسترسی داشته باشید. جهت نقد و بررسی بازی Football manager 2024 باما همراه باشید.

وقتی به دنبال عظمت و پیروزی در فوتبال هستید پای بازی Football manager 2024 به میان می آید. محصولی شگرف و شبیه سازی از تمام بخش های مرتبط با فوتبال بوده است که در این نسخه میتوانید شاهد ابزارهای جدیدی باشید که به نسبت نسخه قبلی موفقیت را برای بازی به همراه داشته است. مزایای برجسته بازی عامل مهمی در موفقیت بازی بوده است که بدنیست نیم نگاهی به یکی از بهترین بازی های ورزشی جهان داشته باشید.

فهرست مطالب

بازی Football manager 2024

نقد و بررسی بازی Football manager 2024

بازی فوتبال منیجر 2024 محصولی جدید از استودیو بازیسازی Sports Interactive بوده که با پوشش بخش های مختلف توانسته در سبک استراتژی نیز بخش هایی را ارائه دهد. شرکت نام آشنای SEGA ناشر بازی بوده است که برای آشنایی با بررسی و سیستم مورد نیاز و حتی تاریخ انتشار بازی میتوانید باما در ادامه همراه باشید که به نکات خوبی در ادامه اشاره نموده ایم.

بررسی بازی Football manager 2024

ورزش فوتبال بی وقفه برای رسیدن به کمال در حال رشد بوده است که در این زمینه بازی Football manager 2024 با در پیش گرفتن همین مسیر به دنبال رسیدن به ویژگی های برجسته بسیاری بوده است. همانطور که کم و بیش میدانید این بازی در خصوص مدیریت فوتبال بوده است که نسخه های متنوعی در طول سال های اخیر از آن منتشر شده است. برنامه ریزی برای ساخت یک باشگاه هدف شما بوده که برای رسیدن به این عنوان باید مشکلات بسیاری را تحمل و یا برنامه ریزی های مختلفی را روی بخشهای مختلف بازی تدارک ببینید. مدیریت صحیح از ابتدای بازی به شما آموزش داده خواهد شد و این شما هستید که با یاد گیری موارد اولیه باید به فکر رسد و ترقی آن باشید. وسعت بالای بازی شما را در برابر بخش های مختلفی از بازی قرار میدهد که از اصلی ترین آنها میتوان به حضور در لیگ های مختلف و مطرح جهانی اشاره داشت.

رویکرد تاکتیکی بازی با سیستم های مدرن و نوآوری های موفقی همراه بوده که این مورد روی پیشرفت شما در طول بازی تاثیرگذار بوده است. بازار نقل و انتقالات در Football manager 2024 بسیار داغ بوده و شما میتوانید روی تشدید آن نقش مهمی داشته باشید. برای تقویت قدرت تیم خود میتوانید از بازیکنان جدیدی استفاده کنید که اگر احساس میکنید در بخشی از تیم خود ضعف دارید باید نگاهی به دیگر بازیکنان فعال در این زمینه داشته باشید و با خریداری یا جذب آن به تیم خود کمک نمایید. در حقیقت این بازی شاید شبیه به یک مربیگری باشد ولی با زاویه دید جدیدی که سازنده Football manager 2024 برای بازی درنظر گرفته است میتوانید روی بخش های مهم و دیگر بازی نقش داشته باشید. تمرین دادن به بازیکنان برای افزایش سطح آمادگی میتواند یک فرصت برای تکمیل تیم از لحاظ استراتژی باشد زیرا در این حالت میتوانید روی نقاط قوت و ضعف تیم خود فعالیت کنید و آنرا برطرف نمایید.

نقد و بررسی بازی Football manager 2024

اصالت واقعی فوتبال براساس گفته های سازنده Football manager 2024 در این بازی به نمایش گذاشته میشود که اگر کنترل و نقش درستی روی تیم و عملکرد کلی آن نداشته باشید قطعا در طول لیک شکست خواهید خورد. همانطور که گفته شد بازیکنان مطرح بسیاری در بازی Football manager 2024 وجود داشته است که با حلب نمودن نظر آنها میتوانید کسب همواری برای جذب شأن را برای تیم خود ایفا کنید. فوتبال منیجر جدید با الهام گیری از قوانین جدید فوتبال توانسته به یکی از شبیه سازی تربت و واقع گرایانه ترین بازی های دنیا تبدیل شود. طراحی دیدنی و صدای عالی سبب خواهد شد تا با یک بازی عالی سروکار داشته باشید. تمامی مزیت های ذکر شده فرصت تازه ای برای سرگرمی در یک بازی عالی بوده است که پیشنهاد میشود تحت هیچ شرایطی بازی Football manager 2024 را ساده از دست ندهید.

از دیگر بخش های مرتبط با این بازی میتوان به کنترل ورزشگاه و یا مدیریت بخش های تکمیلی بازی نظیر جذب و یا اخراج بازیکنان اشاره داشت. گستردگی بازی به قدری واقع گرایانه بوده که میتواند به شما فرصت تازه ای برای رویارویی با چالش های یک مربی را بدهد. از این طریق قادر به تجربه جدیدی خواهید بود که بی تردید میتواند روی سرنوشت مربیگری شما در بازی تاثیر بسزایی داشته باشد. علاقه مندان به بازی های ورزشی خوب میدانند که تفاوت های بسیاری میان بازی Football manager 2024 و بازی های فیفا و پی اس وجود داشته است که امروزه با نام های دیگری شناخته میشوند.

آنالیز دقیق بازیکنان قبل از آغاز بازی، سپردن تاکتیک به یکسری بازیکنان خاص جهت رسیدن به گل ، مشخص نمودن بازیکن مد نظر برای ضربات کاشته، پنالتی و کرنر و… استفاده از تاکتیک های هجومی و دفاعی نسبت به نیاز و شرایط بازی، کسب اطلاعات تکمیلی از هر بازیکن برای آشنایی بهتر با کاراکتر ها، مشاهده بازی از زاویه ای دیدنی و عالی، آنالیز بازیکنان تیم رقیب برای جلوگیری و مسدود سازی راه های رسیدن به گل و ده ها ویژگی دیگر از برجسته ترین مزایای بازی بوده است که نباید آنرا ساده از دست دهید.

سیستم های اجرایی بازی Football manager 2024

نقد و بررسی بازی Football manager 2024

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10/11 with updates – 64 bit
  • Processor: Intel Core 2 or AMD Athlon 64 X2
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT, AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – requires 256MB VRAM and DirectX® 11
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 7 GB available space
  • Additional Notes: Display: 1024×768. Performance scales with higher-end systems.

همانطور که شاهد بودید برای اجرای بازی نیازی به سیستم گیمینگ نخواهید داشت و با یک سخت افزار نسبتا معمولی میتوانید این بازی را در سیستم کامپیوتری خود اجرا کنید. ناگفته نماند که بازی در انحصار کامپیوتر نیست و برای پلتفرم های مختلفی انتشار خواهد یافت که در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم نمود.

پلتفرم ها و تاریخ انتشار بازی

براساس اطلاعات بدست آمده بازی Football manager 2024 قرار است در 6 نوامبر 2023 یعنی 15 ابان 1402 منتشر شود که پلتفرم های مقصد بازی پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی و مکینتاش منتشر شود.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Football manager 2024 به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید با یکی از بهترین بازی های، شبیه سازی، ورزشی و حتی استراتژی مواجه شدید که در آن قادر به مدیریت بخش های مختلفی از یک باشگاه ورزشی خواهید بود. این موضوع میتواند به شما فرصت تازه ای برای مربیگری بدهد که امروزه سری بازی های فوتبال منیجر با کسب امتیاز بالا توانسته اند میزبان گیمرهای بسیاری باشند. نظر شما نسبت به بازی Football manager 2024 چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به بازی را باما به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن این بررسی کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو