تریلر فیلم Ghostbusters: Frozen Empire منتشر شد

منبع: گیمفا

1

1402/8/18

20:21


تریلر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Ghostbusters: Frozen Empire، یخ‌زدن نیوریورک در اثر سرما را در میانه‌ی تابستان به تصویر می‌کشد.

تریلر فیلم Ghostbusters: Frozen Empire منتشر شد

تریلر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Ghostbusters: Frozen Empire، یخ‌زدن نیوریورک در اثر سرما را در میانه‌ی تابستان به تصویر می‌کشد.

پس از ریبوت موفق فرنچایز Ghostbusters با فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: جهان پس از مرگ) توسط فرزند ایوان رایتمن فقید، یعنی جیسون رایتمن، طرفداران بی‌صبرانه منتظر برنامه‌های سونی پیکچرز برای آینده‌ی این فرنچایز بودند تا اینکه در سکوت خبری کامل سونی دنباله‌ی این اثر به نام Ghostbusters: Frozen Empire (شکارچیان روح: امپراطوری یخ‌زده) را معرفی کرد.

در ابتدا تصور می‌شد که این فیلم با توجه به نام و نمادش، یک اثر کریسمسی باشد؛ ولی در نهایت تمام این پیش‌بینی‌ها با انتشار تریلر این فیلم، نادرست از آب درآمد. فیلم Ghostbusters: Frozen Empire، روایتگر داستان شکارچیان روح خواهد بود که این‌بار با معمای عجیب یخ‌زدن نیویورک در میانه‌ی تابستان مواجه شده‌اند و این در حالی است که زمان بر علیه آن‌ها و اگر آن‌ها نتوانند پرده از این راز مخوف بردارند؛ احتمالاً شهر نیویورک به تاریخ بپیوندد!

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از فیلم Ghostbusters: Frozen Empire را در زیر تماشا کنید.

فیلم Ghostbusters: Frozen Empire اولین پروژه‌ی سینمایی Ghostbusters بدون حضور خالق آن، یعنی ایوان رایتمن فقید خواهد بود که در سال قبل درگذشت خواهد بود.

گیل کینان نویسنده‌ی فیلم Ghostbusters: Afterlife علاوه بر وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه به همراه جیسون رایتمن،کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife، سکان کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. از بازیگران فیلم Ghostbusters: Frozen Empire می‌توان به پاول راد و بیل موری اشاره کرد.

فیلم Ghostbusters: Frozen Empire در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو