بیماری سرطان بهاره افشاری چیست از سرطان رحم تا شیمی درمان + فیلم

منبع: شبونه

2

1402/8/19

00:56


بهاره افشاری مدتی است درگیر بیماری سرطان رحم و تخمدان شده و تحت درمان است. او به تازگی در مصاحبه ای از بیماری خود پرده برداشت و گفت: در چکاپ‌هایی که برای سلامتی‌اش انجام می‌داد، متوجه توموری شد که می‌توانست باعث از دست رفتن هویت زنانه او شود. https://video.shaboneh.com/news/bahare-afshari-saratan.mp4 بیماری سرطان بهاره افشاری چیست خانم …

بهاره افشاری مدتی است درگیر بیماری سرطان رحم و تخمدان شده و تحت درمان است. او به تازگی در مصاحبه ای از بیماری خود پرده برداشت و گفت: در چکاپ‌هایی که برای سلامتی‌اش انجام می‌داد، متوجه توموری شد که می‌توانست باعث از دست رفتن هویت زنانه او شود.

بیماری سرطان بهاره افشاری چیست

خانم بهاره افشاری که از ابتلای خود به سرطان رحم خبر داد در یک برنامه گفته است: در چکاپ‌هایی که برای سلامتی‌اش انجام دادم، متوجه توموری شدم که می‌توانست باعث از دست رفتن هویت زنانه ام شود. دکتر به من گفت ممکن است یکی از اعضای بدنت را از دست بدهی. اون عضو برای من سمبل تولید مثل، باروری، سلامتی، داشتن زندگی زناشویی و داشتن یک امید بزرگ به عنوان یک زن باشد.

بیماری سرطان بهاره افشاری چیست از سرطان رحم تا شیمی درمان + فیلم

در سلامت کامل هستم

بهاره افشاری ویدئویی را در توضیحات ویدئویی بر مبنای مریضی خود توضیح داد.

بهاره افشاری در این ویدئو بیان کرد: ویدئویی از رویداد تدکس بانوان منتشر شد که من در آن صحبت هایی کرده ام که بر مبنای مریض بودن من برداشت شد.

همچنین ببینید:

بیماری فاطمه حمامی چیست و چرا معلول شده است؟

ماجرای بیماری سرطان آرش میراحمدی (بازیگر) از زبان خودش

من در سلامت کامل هستم حتی در دوران درمان نیستم و تمامی اخبار مبنی بر مریضی خود را تکذیب می کنم.

من فقط از دوره ای زندگی خود صحبت کردم که متعلق به گذشته ام بود.

بهاره افشاری کیست

هاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) هنرپیشه و طراح لباس ایرانی است. یک برادر دارد. پدرش تولیدی لباس داشت و به همین دلیل به کار طراحی لباس علاقه مند شد. او در هنرستان سوره دیپلم بازیگری خود را گرفت و در دانشگاه فارغ التخصیل نقاشی است. او بعد از اتمام درسش در رشته ی طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان یک طراح لباس حرفه ای شناخته می شود.

پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه‌ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه‌ای او را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو