بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی

بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی


منبع: شبونه

2

1402/8/19

10:13


«فیلم حدود هشت صبح» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی محصول سیال ۱۴۰۲ کشور ایران می باشد که بر اساس ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته و تولید شد. در فیلم ایرانی حدود هشت صبح بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون ایران مانند حمید فرخ نژاد، یکتا ناصر، کامبیز دیرباز و سارا رسول‌‌زاده …

«فیلم حدود هشت صبح» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی محصول سیال ۱۴۰۲ کشور ایران می باشد که بر اساس ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته و تولید شد. در فیلم ایرانی حدود هشت صبح بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون ایران مانند حمید فرخ نژاد، یکتا ناصر، کامبیز دیرباز و سارا رسول‌‌زاده ایفای نقش کردند و قرار است از ۸ آبان ۱۴۰۲ در سینماها اکران شود.

اسامی بازیگران فیلم حدود هشت صبح

  • حمید فرخ نژاد
  • یکتا ناصر
  • منوچهر هادی
  • حسن پورشیرازی
  • سارا رسول زاده
  • کامبیز دیرباز

بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی

درباره فیلم حدود هشت صبح

در فیلم ایرانی حدود هشت صبح بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون ایران مانند حمید فرخ نژاد، یکتا ناصر، کامبیز دیرباز و سارا رسول‌‌زاده ایفای نقش کردند و قرار است از ۸ آبان ۱۴۰۲ در سینماها اکران شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی

نکته مهم درباره بازیگران فیلم حدود ۸ صبح اینکه این اولین اثر سینمایی حمید فرخ نژاد است که بعد از مهاجرت و ضد انقلاب شدن در سینماهای ایران پخش میشود. او بعد از مهاجرت مواضع ضد حکومت اسلامی گرفت و بر علیه نظام سخن گفت حالا از چهارشنبه ۱۷ آبان تصویر و بازی او را روی پرده سینماها خواهید دید

این فیلم سینمایی در ژانر درام ـ اجتماعی در سال ۱۴۰۲ تولید شد و کارگردانی آن را منوچهر هادی بوده و تهیه کننده این فیلم سینمایی را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته است.

حمید فرخ نژاد بازیگر پول کارگردان سریال سقوط را خورد و فرار کرد

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد در تاریخ 28 فروردین ماه سال 1348 در آبادان به دنیا آمد. او تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. حمید فرخ نژاد در خانواده‌ای کاملاً جنوبی به دنیا آمد. وی آخرین فرزند خانواده است و شش برادر و چهار خواهر دارد. پدر او ناخدای لنج بود.

خانواده او تا سال ۵۹ که حمید در آن هنگام نه ساله بود در آبادان زندگی می کردند که پس از آن به علت آغاز جنگ به ماهشهر نقل مکان کردند و دوباره در دوره دبیرستان او در سربندر ساکن شدند.

بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد سال 1357 و آبان ماهی می باشد. او در شهر تهران زاده شده و در رشته محیط زیست تحصیل کرده است. او از سن 19 سالگی و با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد این حرفه شده و از سال 1376 به طور رسمی وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است.

او در یک خانواده 5 نفره رشد کرده است. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی ارتش است و مادرش هم خانه دار می باشد. یکتا ناصر یک خواهر و یک برادر دارد، او فرزند دوم خانواده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس متولد 28 مرداد سال 1351 در شهر تهران است. این بازیگر از سال 1371 فعالیت بازیگری را در عرصه تلویزیون و سینما شروع کرد و تا به حال توانسته است فیلم های زیادی را کارگردانی کند. تحصیلات منوچهر هادی تحصلات دانشگاهی و مرتبط با فعالیتش را ندارد و توانسته است تا مقطع دیپلم تحصیل کند.

او کار هنری را ابتدا از پشت صحنه شروع کرد. در ابتدا به عنوان تدارکات چی مشغوب به کار شد و سپس شروع به نوشتن تیتراژ فیلم ها کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم حدود هشت صبح با نقش +داستان و اسامی

بیوگرافی سارا رسول زاده

سارا رسول زاده مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 شهریور 1368 در تهران و در یک خانواده 6 نفره متولد شد. او دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد، یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.

پدر خانم رسول زاده سالها قبل فوت کرده است و مادرش به دلیل مسئولیت دوچندان خود همیشه دوست داشت تا این بانوی هنرمند به مدارج عالی تحصیلی دست یابد به همین دلیل علاقه ای به بازیگر شدن او نداشت و همین امر باعث ایجاد وقفه در بازیگری سارا رسول زاده در مقابل دوربین شد.

خلاصه داستان

داستان فیلم حدود ۸ صبح درباره زن و شوهری است که در زندگی خود….

ژانر فیلم اجتماعی می باشد که ژانری مانند سایر اثار این کارگردان و فیلم های ایرانی دارد . درباره ی داستان فیلم اطلاعاتی در دسترس نیست

فیلم حدود هشت صبح ایرانی از جمله فیلم های سینمایی است که در کشور ایران ساخته شده این فیلم در ژانر اجتماعی و خانوادگی میباشد این کار سال ۱۴۰۲ به واسطه کارگردانی منوچهر هادی به انتشار رسید. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند به یکتا ناصر حمید فرخ نژاد میتوان اشاره کرد که در این فیلم خوب درخشیده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو