مدل کت گلدوزی شده در طرح های شیک و دوست داشتنی

مدل کت گلدوزی شده در طرح های شیک و دوست داشتنی


منبع: آرگا

2

1402/8/20

12:10


مدل کت گلدوزی شده بسیار متنوع و گسترده بوده و برای تمامی سلایق طراحی و تولید شده به طوری که خانم های علاقه مند به این سبک لباس می توانند به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب نموده و خریداری کنند و استایلی زیبا و جذاب را برای خود فراهم نمایند.

یکی از انواع لباس های جذاب و خاص زنانه که در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و دوخته شده کت بوده که در ایران معمولا به عنوان لباس مجلسی استفاده می گردد و در واقع می توان گفت از مجموعه لباس های کلاسیک زنانه به شمار می رود که می توانید متناسب با اندام و استایل خود مدل دلخواهی از آن را انتخاب کنید و بپوشید. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب به نمایش مجموعه ای زیبا از انواع مدل کت گلدوزی شده بپردازیم.

انواع کت گل دوزی شده زیبا

مدل کت گلدوزی شده شیک و جدید

کت های زنانه به دلیل حالت شیک و ساده ای که داشته در بین خانم ها بسیار محبوب می باشند و معمولا آن ها را همراه با شلوار و یا دامن در مجالس و مکان های مختلف می پوشند. در کشورهای غربی این سبک لباس به عنوان یک استایل و لباس رسمی کاربرد داشته و خانم های متشخص و شیک پوش از آن استفاده می کنند.

بهتر است بدانید که کت های زنانه در طی سالیان گذشته دچار تغییر و تحول شده است. این کت های زیبا لباسی خاص بوده که در هنگام پوشیدن احساس خوب و دلپذیری به فرد می دهد. این مدل کت با گل دوزی های دستی یا ماشینی تزیین و زیباسازی شده و اغلب دختر خانم های جوان از آن استفاده می کنند.

طرح و هنر گلدوزی در واقع هنری دستی و قدیمی بوده که با کمک نخ و سوزن بر روی پارچه های مختلف، نقش های زیبا و متفاوت ایجاد می کند. این هنر بسیار محبوب و دوست داشتنی بوده و در بین افراد طرفداران زیادی دارد و بر روی صنایع مختلفی کار می شود تا دیزاینی خاص و متفاوت به آن بدهد.

بنابراین می توان گفت اگر به دنبال لباسی شیک و منحصر به فرد هستید که در مکان و مراسم های مختلف به تن کنید و جذابیت خاصی به ظاهر خود بدهید قطعا انتخاب این نوع لباس بسیار کاربردی و هوشمندانه خواهد بود و شما را به استایل موردنظرتان می رساند.

مدل های متنوع کت کار شده

انواع کت گل دوزی شده جذاب

این نوع کت در جنس های مختلفی وجود داشته که در هر فصلی می توانید استفاده کنید و بر روی آن نقش و طرح های متنوعی کار شده که مطابق با سلیقه و سبک استایل خود می توانید مدل مدنظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید. به عنوان مثال برای داشتن یک تیپ و استایل اسپرت می توانید از کت لی گلدوزی شده استفاده نمایید.

ولی اگر می خواهید یک استایل رسمی و مجلسی داشته باشید می توانید از انواع دیگر کت کار شده استفاده نمایید تا خیلی راحت به ظاهر مورد پسندتان دست پیدا کنید. همچنین می توانید کت گلدوزی شده را با انواع شلوار و دامن به آسانی ترکیب نمایید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید. در ادامه مدل های زیبایی از انواع کت گل دوزی شده را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

مدل های خاص کت کار شده

سبک های جذاب کت گلدوزی شده

 

طرح های شیک کت گلدوزی شده

مدل های مدرن کت کار شده

مدل های متفاوت کت گلدوزی شده

انواع کت کار شده شیک و زیبا

سبک های جدید کت گلدوزی شده

انواع کت کار شده جدید

مدل های مختلف کت کار شده

طرح های جالب کت کار شده

مدل های جذاب کت گلدوزی شده

سبک های جذاب کت گلدوزی شده

مدل های زیبا کت کار شده

انواع کت کار شده متفاوت

 

طرح های زیبا کت گلدوزی شده

مدل های متنوع کت گلدوزی شده

مدل های متفاوت کت کار شده

طرح های جذاب کت گلدوزی شده

انواع کت کار شده زیبا

سبک های خاص کت گلدوزی شده

مدل های خاص کت کار شده

مدل های زیبا کت گلدوزی شده

انواع کت شیک گلدوزی شده

انواع کت گلدوزی شده جذاب

انواع کت کار شده جذاب

سبک های متفاوت کت کار شده

انواع کت کار شده زیبا

مدل های جذاب کت گلدوزی شده

تصاویری که ملاحظه نمودید سبک های شیک و خاصی از انواع مدل کت گلدوزی شده بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین می توانید برای دیدن مدل کت کوتاه ۱۴۰۲ و مدل کت برای افراد چاق بر روی لینک های داده شده کلیک کنید و از این مطالب بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو