تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

منبع: شبونه

2

1402/8/22

16:12


آخرین خبر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا سه شنبه 23 آبان 1402 تهران و البرز و کرج ، اصفهان ، خوزستان و اهواز، سمنان ، مشهد ، تبریز ، خراسان جنوبی و شمالی ، لرستان ، ایلام و اراک را اینجا بخوانید. آیا مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تا این …

آخرین خبر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا سه شنبه 23 آبان 1402 تهران و البرز و کرج ، اصفهان ، خوزستان و اهواز، سمنان ، مشهد ، تبریز ، خراسان جنوبی و شمالی ، لرستان ، ایلام و اراک را اینجا بخوانید.

آیا مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس فردا اعلام نشده است اما جلسه ای برای وضعیت تعطیلی مدارد برای آلودگی هوا تشکیل شده است و به زودی در این صفحه درج خواهد شد که آیا فردا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

آخرین خبر تعطیلی خوزستان و اصفهان

تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا این روزها برای دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است در یکی دو روز گذشته مدارس بسیاری از شهرهای اصفهان و خوزستان به علت آلودگی شدید هوا تعطیل بود اما مدارس تهران تعطیل نبوده که موجب نارضایتی بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده آنها شده است.

به هر حال درباره تعطیلی مدارس فردا هنوز تصمیم گیری نشده است و امکان دارد فردا نیز اصفهان و خوزستان تعطیل شود چرا که هیچ اتفاقی برای هوا رخ نداده و آلودگی همچنان در آسمان باقی مانده است

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 23 آبان

وزیر آموزش و پرورش با تعطیلی مدارس تهران به شدت مخالف است و می‌گوید دلیلی ندارد که تهران به علت آلودگی هوا تعطیل شود این در حالیست که در شهرهای دیگر همچون اصفهان و خوزستان مدارس به علت آلودگی هوا تعطیل می‌شود.

یکی از دلایلی که می‌توان به آن توجه کرد شاخص آلودگی بوده که در تهران نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است اینکه چرا وزیر آموزش و پرورش با تعطیلی مدارس تهران مخالفت می‌کند هنوز مشخص نیست.

شاخص آلودگی هوا در تهران

آلودگی هوا در تهران به مرز هشدار رسیده است و دانش آموزان و خانواده آنها به شدت گلایه‌مند این وضعیت هستند و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این معضل است که با کاهش دما بیشتر می‌شود .

چرا مدارس تهران به علت آلودگی هوا تعطیل نمیشود؟

در سال‌ گذشته تهران بیشترین تعطیلی را برای مدارس به علت آلودگی هوا در نظر گرفته بود که گویا برای امسال برنامه به گونه دیگر بوده و دانش‌آموزان به هر قیمتی که شده باید به مدرسه بروند دانش آموزان تهرانی به شدت از این موضوع گلایه‌مند هستند با کامنت‌های مختلفی که در وب سایت ما درج می‌شود نشان می‌دهد که دانش آموزان تهرانی به شدت مخالف تصمیم وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تعطیل نشدن مدارس تهران است.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

در حال حاضر هوای تهران و بسیاری از شهرهای کشور از جمله اصفهان و مشهد و سمنان با آلودگی شدید مواجه است و باید ببینیم که آیا تصمیمی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه اخذ خواهد شد یا خیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو