طعنه های آقای گزارشگر به چهره شناس مردمی | گزارشگر بعد از گل احساسات بر او غلبه کرد

2

1402/8/22

18:51


طعنه های آقای گزارشگر به چهره شناس مردمی | گزارشگر بعد از گل احساسات بر او غلبه کرد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

این بازی به عبارت بهتر جنگی نابرابر بود؛ تیم سپاهان با نیمکتی پرمهره و با حمایت هواداران پرتعداد خود پذیرای پرسپولیسی بود که اسیر مصدومیت‌ها و مشکلات و سرماخوردگی است. اگر بگوییم فشار در این بازی به اندازه دربی است، بی‌راه نگفته‌ایم؛ اگر هم بیشتر از دربی نباشد، حتما کمتر از آن هم نیست.

حال تصور کنید که تیمی با دست خالی در یک بازی خارج از خانه زیر فشار هواداران حریف مسابقه دهد، شکست بخورد و طعنه و کنایه هم بشنود. اتفاقی که متأسفانه در بازی دیشب افتاد و گزارشگر بازی هنگام گل سپاهان علیرضا بیرانوند را مورد تمسخر قرار داد و با یادآوری جملات ماندگار «چطوری ژاوی» و «چطوری کریس» به نوعی به علیرضا بیرانوند طعنه زد. اما این پایان کار نبود و هنگامی که شهاب زاهدی در دقایق پایانی بازی توپ را با دستش لمس کرد، گزارشگر بازی گفت: «اون مارادونا بود که می‌توانست با دست گل بزند و کسی نفهمد».

در اینکه مارادونا بازیکن بزرگی بوده شکی نیست؛ اما آقای گزارشگر آیا این درست است که شما به دلیل اینکه طرفدار سپاهان هستید و اهل اصفهان هستید، با طعنه و تحقیر با تیم میهمان صحبت کنید؟ ما در این فوتبال بارها و بارها شاهد صحنه‌های ماندگار و زیبا بوده‌ایم. همان بیرانوندی که شما مسخره‌اش کردید، در مهم‌ترین تورنمنت بین‌المللی پنالتی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را دفع کرد و تا همین حالا هم همین صحنه باعث لبخند و غرور هر ایرانی‌ست. کاش کمی احترام را سرلوحه کارتان قرار می‌دادید.

این مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

گزارش این مسابقه برعهده علیرضا جماعتی است که از ساعت ۲۰:۵۰ روانه آنتن می‌شود.

این مسابقات در قالب برنامه «فوتبال برتر»، به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های ایران در سطح آسیا و تیم ملی در سطح جهانی را پوشش می دهد.

بازیکنان پرسپولیس در شروع نیمه دوم، زودتر از سپاهانی‌ها وارد زمین مسابقه شدند.

* هواداران سپاهان در ضلع جنوبی ورزشگاه با استفاده از پرچم و مواد دودزا صحنه‌های جالبی به وجود آوردند.

* داور مسابقه ژوزه مورایس را با کارت زرد جریمه کرد.

گزارشگر

*هواداران سپاهان با استفاده از نور گوشی‌های موبایل خود تصاویر زیبایی را در ورزشگاه نقش‌جهان به وجود آوردند.

* در دقیقه ۷۲ ژوزه مورایس برای تذکر به شاگردانش جهت حفظ تمرکز خود، بر سر و صورت خود کوبید.

*انفجار نارنجک دستی کنار  بازیکنان پرسپولیس  که مشغول  گرم کردن بودند.

* پس از ضربه آکروبایک فرشاد احمدزاده که از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت، یک ترقه در ضلع جنوبی ورزشگاه منفجر شد.

* علی خسروی، عضو کمیته داوران به عنوان ناظر ویژه داوری در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارد.

* هواداران سپاهان به شیوه ایسلندی بازیکنان تیم خود را تشویق کردند. 

*مسابقه بانتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان تمام شد.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به همراه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حاضر شد و گفت: نیمه اول، نیمه خیلی خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم، ۲۰-۳۰ کمی افت کردیم، چون از ۲۳ نفری که به اینجا آمدیم، ۱۸-۱۷ نفر دچار سرماخوردگی شدید بودیم. همچنین ۲-۳ تا از بازیکنان، با ما نبودند و کاپیتان تیم ما، امید عالیشاه، غایب بود.

او ادامه داد: هفت بازیکن به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند و در نیمه دوم ۲۰-۳۰ دقیقه اضافه شدند اما باز هم به خاطر سرماخوردگی شرایط خوبی نداشتیم. شرایط‌مان خیلی سخت شد.

می‌توانیم با برد امروز شرایط خودمان را برای صعود خیلی بهتر کنیم و ۷۰-۸۰ درصد صعود کنیم اما اینجا شرایط خیلی سخت بود.

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به عملکرد حریف گفت: تیم استقلال تاجیک پرس کرد و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعد نتایج خوبی بگیریم. شرایط‌مان خیلی سخت است اما از الان خودمان را برای بازی‌ حساس‌مان در لیگ ایران برای سپاهان آماده می‌کنیم. فردا ریکاوری می‌کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم

بیرانوند در واکنش به اینکه پرسپولیس حریف خود را دست کم گرفته بود، عنوان کرد: ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم. با هر تیمی که بازی کنیم، به آن احترام می‌گذاریم‌.

اتفاقی که امروز رخ داد و فشاری که استقلال در دقایقی از نیمه دوم به ما وارد کرد، به این برمی‌گردد که بیشتر بچه‌ها سرماخوردگی داشتند و تمرین نکرده بودند. ما یک روز قبل از بازی با استقلال، همه با هم تمرین کردیم.

گزارشگر

او که به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد، گفت: اینجا، پرسپولیس است. شاید خیلی‌ها دوست دارند بهترین بازیکن زمین شوند اما من خیلی ناراحتم که بهترین بازیکن زمین شدم، چون پرسپولیس هیچوقت تیمی نبوده که دروازه‌بانش بهترین بازیکن زمین شود.

این موضوع من را ناراحت می‌‌کند اما به سرماخوردگی بازیکنان برمی‌گردد. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده این مشکلات را جبران کنیم.

علیرضا بیرانوند پس از توقف دو بر دو این تیم مقابل صنعت نفت آبادان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: واقعا همه ناراحتیم. فکر می‌کنم نداشتن تمرکز باعث شد که بازی مساوی شود. این درس بزرگی برای ماست که یک تیم برای قهرمانی باید تا دقیقه آخر تمرکزش را حفظ کند. من به این بازی خوش‌بین نبودم چون حتی تیم صنعت نفت با وجود ده‌نفره بودن روی ضد حملات ما را اذیت کرد.

او درباره گل دوم پرسپولیس گفت: خدا را شکر حداقل کمک‌داور پرچم زد و گل را قبول کرد. تا جایی که من دیدم، توپ رد شده بود. دم کمک‌داور گرم که این گل را گرفت. ما الان زیر فشاریم و همه تیم‌ها به ما اعتراض می‌کنند. متاسفانه بی‌احترامی‌ها زیاد شده و بازیکنان به یکدیگر بی‌احترامی می‌کنند. من یک‌چیزی به همه کسانی که علیه بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کنند، بگویم؛

اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند، هیچ‌کس با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بست؛ چرا که ما آن‌قدر قوی شده‌ایم و آن‌قدر قهرمانی به دست آورده‌ایم که هر باشگاهی به بازیکنی که ۲میلیارد ارزش دارد، ۳۰میلیارد پول بدهد. همه این پول‌ها به خاطر بازیکنان پرسپولیس است؛ چرا که باشگاه‌های دیگر می‌خواهند جلوی پرسپولیس را بگیرند. امروز دیدم که چند بازیکن علیه ما صحبت کردند./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو