نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان

نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان


منبع: تیپ زا

2

1402/8/23

18:18


نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان  : با رشد سریع بچه‌ها، بیشتر والدین عادت می‌کنند کمد لباس کودکشان را مرتباً به روز کنند تا مراحل رشد آنها و تغییرات سبک زندگی ناشی از آن را برطرف کنند. با این حال، یکی از لباس های ضروری که می تواند برای […]

نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان

نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان  : با رشد سریع بچه‌ها، بیشتر والدین عادت می‌کنند کمد لباس کودکشان را مرتباً به روز کنند تا مراحل رشد آنها و تغییرات سبک زندگی ناشی از آن را برطرف کنند.

با این حال، یکی از لباس های ضروری که می تواند برای خرید چالش برانگیزتر و اغلب گران تر نیز باشد، کفش های بچه گانه است.

وقتی نوبت به خرید کفش برای بچه‌ها می‌رسد والدین باید چند نکته را در نظر داشته باشند تا مطمئن شوند که پای بچه‌هایشان بدون توجه به سنشان سالم و راحت است.

نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان

انعطاف پذیری

وقتی بچه‌های خردسال دارید مخصوصاً بچه‌های نوپا، بسیار مهم است که آنها را با کفش‌هایی بپوشانید که انعطاف‌پذیری کافی در حرکت ایجاد می‌کنند. نوجوانان پاهایی دارند که هنوز در حال رشد و تغییر هستند و در نتیجه نسبت به پای بزرگسالان خودمان بیشتر در معرض آسیب هستند.

به این ترتیب، نمی‌خواهید با گذاشتن کفش‌هایی که بیش از حد سفت هستند مانع رشد پاهای فرزندتان شوید و عضلات پا را از انجام کارهای مورد نیاز خود بازدارند.

کف پاها به جای سفت بودن نیاز به راحت بودن دارند تا جلوی پای کودک شما محدودیتی برای حرکت نداشته باشد. اگر کفش نامناسبی انتخاب کنید توانایی کودک شما در پرش، دویدن، بالا رفتن و در غیر این صورت بازی و حرکت آزادانه تحت تاثیر قرار می گیرد.

اگر نیاز به توضیح در مورد میزان انعطاف پذیری کفش برای سن فرزندتان دارید، با فروشندگان فروشگاه کفش صحبت کنید تا کمک کنند.

بیشتر بخوانید: تصاویر جدیدی از مدل های لباس مجلسی بچگانه دخترانه

نکاتی درباره خرید کفش برای کودکان

قابلیت تنفس

هنگام انتخاب کفش برای بچه های خود قابلیت تنفس نیز ضروری است. به دنبال محصولاتی باشید که از مواد سبک‌وزن، طبیعی‌تر و قابل تنفس‌تر ساخته شده‌اند و اجازه می‌دهند هوا در داخل و خارج از کفش گردش کند.

بچه ها هنگام دویدن زیاد عرق می کنند و مخصوصاً پاهایشان می تواند به شدت عرق کند بنابراین داشتن کفش مناسب می تواند به جلوگیری از مشکلات کمک کند.

تمرکز بر ثبات بیشتر از مد

در حالی که طبیعی است که بخواهید بچه‌هایتان را در زیباترین لباس‌های ممکن از بالای سر تا انگشتان پایشان بپوشانید، مراقب باشید کفش‌هایی را که صرفاً بر اساس مد انتخاب نکنید.

بسیار مهم است که روی ثباتی تمرکز کنید که به فرزندان شما کمک می کند تا با خیال راحت راه بروند، بدوند و بازی کنند و به پاها، مچ پاها و سایر اعضای بدن آنها کمک کند تا پایدار بمانند و به خوبی رشد کنند.

از قرار دادن بچه‌های خود در هر چیزی که باعث می‌شود در حین حرکت آنها بلغزند و سر بخورند یا کفش‌های بدون پشتی یا لغزنده‌ای که پشتیبانی یا ثبات مناسبی ارائه نمی‌دهند خودداری کنید.

تمرکز بر ثبات بیشتر از مد

مناسب پا

البته یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد تناسب کفش است پاهای کودکان به سرعت رشد می کنند و برای جلوگیری از ناراحتی، تاول و سایر مشکلات پا، مناسب بودن کفش ها ضروری است.

لطفاً زیاد منتظر نمانید تا فرزندتان در حین رشد کفش‌های جدیدی بپوشد یا کفش‌هایی بخرید که برای او خیلی بزرگ است.

شما باید بدانید که چگونه اندازه کفش را اندازه گیری کنید تا به کودک خود کمک کنید تا به درستی در کفش خود حرکت کند. به عنوان مثال زمانی که روی پاهای ایستاده اند، به جای خم شدن در زیر آنها، انگشتان را صاف اندازه بگیرید. بعلاوه قبل از اینکه کودک کفش بپوشد جوراب بپوشید زیرا این امر باعث ایجاد تفاوت در سفت یا گشاد بودن محصولات می شود.

همچنین می‌توانید از انگشت شست خود برای درک اینکه آیا کفش‌ها مناسب هستند یا خیر استفاده کنید. شما می خواهید عرض انگشت شست (یا تقریباً نیم اینچ) را بین انگشت شست پای فرزندتان و قسمت داخلی جلوی کفش ببینید.

بیشتر بخوانید: مدل کفش بچه گانه دخترانه

مناسب پا

کلمات پایانی

وقت خود را به جستجوی کفش های مناسب بچه گانه اختصاص دهید و به کفش هایی که مناسب نیستند صرفاً به این دلیل که فوق العاده زیبا یا بسیار زیبا هستند اکتفا نکنید.

گزینه های آنلاین فروشگاهی زیادی وجود دارد بنابراین اگر صبور باشید مطمئناً محصولاتی را خواهید یافت که تمام کادرهای مناسب را علامت می زنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو