جهان باز Hogwarts Legacy در نینتندو سوییچ دارای صفحات بارگذاری است

منبع: گیمفا

1

1402/8/24

09:27


یک ویدیوی مقایسه‌ای جدید نشان می‌دهد که جهان باز نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Hogwarts Legacy یکپارچه نیست و دارای صفحات لودینگ است.

جهان باز Hogwarts Legacy در نینتندو سوییچ دارای صفحات بارگذاری است

یک ویدیوی مقایسه‌ای جدید نشان می‌دهد که جهان باز نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Hogwarts Legacy یکپارچه نیست و دارای صفحات لودینگ است.

پس از تاخیرهای متعدد، سرانجام بازی Hogwarts Legacy روز گذشته بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد و مارک واکر (Mark Walker) از کانال یوتیوب SwitchUp ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه این نسخه را با نسخه‌های دیگر مقایسه می کند.

بر اساس توضیحات مارک واکر از کانال یوتیوب SwitchUp، در حالی که نسخه‌ی نینتندو سوییچ Hogwarts Legacy به وضوح جزئیات بصری کمتری نسبت به سایر پلتفرم‌های قدرتمندتر دارد، اما در مجموع این نسخه از کیفیت مناسبی برخوردار است و بازی به‌ویژه در حالت دستی به‌ طور معقولی خوب اجرا می‌شود. با این حال، واکر به آنچه که او آن را «یک نقص بزرگ در نسخه نینتندو سوییچ می‌خواند، اشاره می‌کند که از دست دادن یک جهان باز یکپارچه است.

در نسخه‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی بازی Hogwarts Legacy، بازیکن می‌تواند از داخل مدرسه هاگوارتز شروع کند، در بیرون راه برود و تا هاگزمید را طی کند و در یک سفر یکپارچه و بدون زمان بارگذاری وارد یک فروشگاه شود. اما واکر نشان می‌دهد که در نسخه‌ی نینتندو سوییچ، زمانی که بازیکن وارد هاگزمید می‌شود، یک صفحه بارگذاری بین مدت ۳۰ الی ۵۰ ثانیه‌ ظاهر می‌شود. وی اشاره می‌کند که در حالی که نسخه‌های دیگر به شما اجازه می‌دهند مستقیماً از خیابان‌ در هاگزمید وارد مغازه‌ها شوید، در نسخه‌ی نینتندو سوییچ صفحه بارگذاری دیگری ظاهر می‌گردد.

واکر همچنین خاطرنشان می‌کند که «هیچ‌کدام از این موارد برای اکثر مردم به منظور تجربه‌ی نسخه سوییچ Hogwarts Legacy آزاردهنده نیست، اما تا آنجا که در گیم‌پلی پیش می‌روید، بین هر مغازه در شهری که حدود ۱۰-۱۵ ساختمان دارد، بارگذاری وجود دارد و این امر مطمئناً بر جریان بازی تأثیر می‌گذارد. وی همچنین می‌گوید افرادی که هرگز بازی را روی پلتفرم‌های دیگر امتحان نکرده‌اند، ممکن است نسبت به صفحه‌های بارگذاری نسخه سوییچ تحمل بیشتری داشته باشند، زیرا آن‌ها هیچ چیز متفاوتی نمی‌دانند و به طور کلی می‌توانند بازی را روی نینتندو سوییچ تجربه کنند.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.


منبع: Videogameschronicle

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو