فوت دردناک دختر ۶ ساله تهران را در شوک فرو برد

منبع: سیمرغ

1

1402/8/24

12:51


فوت دردناک دختر ۶ ساله تهران را در شوک فرو برد

فوت دردناک دختر ۶ ساله در تصادف رانندگی

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت ۰۲:۵۵ بامداد دیروز در محدوده بزرگراه شهید لشگری به شرق قبل از پل ایران خودرو یک دستگاه سواری ساینا به علت حرکت دنده عقب با کامیونتی که در مسیر خود در حال حرکت بوده به شدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این تصادف سنگین سرنشین ساینا (مونث ۶ ساله) در دم فوت و دو نفر دیگر (راننده ایسوزو و مادر دختر بچه) نیز مصدوم که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: ظاهراً این دختر به علت سرماخوردگی و تب شدید در حال انتقال به بیمارستان بوده که راننده ساینا از خروجی عبور و در حال دنده عقب برای اصلاح مسیر بوده که این حادثه تلخ روی می‌دهد.

سرهنگ جوانبخت اذعان داشت: یک حرکت غیرضروری و دنده عقب راننده ساینا این حادثه را ایجاد کرد. علت و تخلفی که بارها پلیس درباره آن هشدار داده و خواسته بود که اگر رانندگان یک خروجی را رد کردند هیچگاه مبادرت به حرکت دنده عقب نکنند ولی بازه هم شاهد انجام این اقدام خطرناک از سوی برخی رانندگان هستیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خود رانندگان باید از حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها خودداری کنند. همچنین مسافران و سرنشینان خودروها به محض دیدن و اطلاع از این تخلف به راننده درباره خطرات ناشی از آن هشدار و تذکرات لازم را بدهند تا جان آنها به خطر نیفتد.

وی گفت: بی تفاوتی در مشاهده تخلفات و رفتارهای ناایمن ترافیکی نتیجه‌ای جز تصادف و بروز حوادث تلخ و ناگوار ندارد و به خود و دیگران آسیب‌های غیر قابل جبرانی را وارد می‌کند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir






مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو