پزشکیان: نه بچه‌هایم خارج از کشورند نه برای کسی سیسمونی گرفتم

منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/25

09:38


ساعدنیوز: پزشکیان گفت: ما نه خودمان دادیم بچه‌هایمان از بیت‌المال بخورند، نه اجازه دادیم که خودشان (بچه‌هایمان) از بیت‌المال بخورند، نه بچه‌هایمان خارج از کشور هستند، نه برای کسی سیسمونی می‌گیریم؛ یعنی ما‌ها همینی هستیم که هستیم. برای این نظام تمام زندگی و اعتقادمان را گذاشتیم.

پزشکیان: نه بچه‌هایم خارج از کشورند نه برای کسی سیسمونی گرفتم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، مسعود پزشکیان چهره شاخص اصلاح طلب درباره مستندات ردصلاحیتش می‌گوید: مستند چه می‌خواهند بدهند؟ ببینید این چیزی که این‌ها نوشتند ما ترک‌ها ضرب‌المثلی برای آن داریم که ترجمه فارسی‌اش سخت است یک چیزی شبیه «مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد».

زندگی من تا حالا برای این نظام و این انقلاب بوده است، من با همسرم که ازدواج کردم تا زمانی که از دنیا رفت فرصت نکردیم حتی یک زیارت برویم؛ یا در جبهه بودیم، یا درس می‌خواندیم، یا کشیک می‌دادیم و در بیمارستان مریض می‌دیدیم و همواره در خدمت نظام و انقلاب بودیم. الان هم فرصت نکردیم حتی تفریح برویم، خیلی‌ها می‌روند و تفریح می‌کنند ما نتوانستیم حتی برویم و بگردیم.

حالا با این شرایط اگر ما با نظام مشکل داشته باشیم آن‌هایی که با نظام مشکل ندارند، چه کسانی هستند؟ یعنی اصلا این حرفی که زدند، خیلی خنده‌دار است. چه مدرک و مستنداتی می‌خواهند بدهند که من با نظام مشکل دارم؟

پزشکیان از تلاش‌هایی که برای تخریبش صورت گرفته روایت کرده و تاکید کرده است؛ فیلمی از ما گرفتند که فلانی «در مجلس راه می‌رود» این‌ها اگر فیلم دیگری داشتند که آن را منتشر می‌کردند، ما نه خودمان دادیم بچه‌هایمان از بیت‌المال بخورند، نه اجازه دادیم که خودشان (بچه‌هایمان) از بیت‌المال بخورند، نه بچه‌هایمان خارج از کشور هستند، نه برای کسی سیسمونی می‌گیریم؛ یعنی ما‌ها همینی هستیم که هستیم. برای این نظام تمام زندگی و اعتقادمان را گذاشتیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو