تعبیر خواب آفتابه چیست؟

منبع: آرگا

2

1402/8/25

21:09


اگر دنبال تعبیرهای مهمی هستید در این بخش می توانید با تعبیر خواب آفتابه و … نیز آشنا شوید. این خواب نشانه های دیگری داشته که با ان آشنا می شوید.

اگر فردی آفتابه ای در خواب مشاهده کند این امر می تواند تعبیرهای مختلفی داشته باشید. شما می توانید در این بخش یا تعبیر خواب آفتابه آشنا شوید. این خواب به معنی زن، خدمتکار، عمر طولانی، بدن و … می باشد. این خواب تعبیر خیلی مناسبی دارد.

آفتابه در خواب

تعبیر خواب آفتابه را بخوانید:

طبق گفته ها و تعبیرهای امام صادق این خواب به معنی کنیزک، اسایش، خیر و برکت، عمر طولانی و …. است. شما می‌توانید در این بخش با نشانه های مهمی از این تعبیر خواب نیز آشنا شوید. در ادامه تعبیرهای دیگری از معبران را اشاره می کنیم. شما می توانید با تعبیر خواب سرویس بهداشتی نیز آشنا شوید.

 

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی:

دیدن آفتابه از نظر ابراهیم کرمانی به معنی این بوده که شما یک خدمتکار به کار می گیرید. سوراخ شدن یا شکستن آفتابه نیز به این معنا است که شما می میرید یا خدمتکار شما از خدمت خارج می شود‌. آب خوردن از درون آفتابه نیز به این معنی بوده که خدا به شما فرزندی می دهد.

در صورتی که آب درون آفتابه زلال باشد، فرزندی که رضایت بخش است به دنیا می آید. از دیدگاه ابراهیم کرمانی این خواب تعبیرهای مناسب و خوبی دارد.

منوچهر مطیعی:

او به استفاده از آفتابه توسط خدمتکاران در گذشته نیز اشاره می کند. در حال حاضر نیز استفاده از آفتابه این معنی کمک رسانی یا داشتن چند خدمتکار در اطراف شما است.

تعبیر خواب آفتابه

آفتابه نو در خواب خوب و عالی بوده و در صورتی که آفتابه شکسته باشد، تعبیر نسبتا بدی دارد و به معنی مرگ کنیزک است. آفتابه یاری دهنده و کمک کننده خواهد بود.

ابن سیرین:

از دیدگاه ابن سیرین نیز این خواب نشانه های خوبی دارد. آفتابه چراغی روشن بوده و دیدگاه او نیز مانند دیگران معبران است. از نظر او همچنین شکستن آفتابه نشانه بدی دارد. نابود شدن آفتابه نیز به معنی این بوده که شما کنیز خود را از دست می دهید.

تعبیر خواب آفتابه در صورتی که جنس خاصی داشته باشد، می توانید دارای تعبیرهای دیگری باشد. تعبیر آفتابه ای مسی است به معنی قیمت و برکت می باشد. این خواب نشانه ای از امور مالی بوده و خیر و برکت را برای شما به همراه دارد.

نشانه آفتابه

آفتابه ای که دارای جنس طلا باشد به معنی این بوده که غم و اندوهی نصیب شما می شود. این خواب تعبیرهای مناسب داشته و در کتاب رویای صادقانه نیز به آن اشاره شده است.

شما می توانید در ارگا با نشانه های بیشتری از دنیای تعبیر خواب آشنا شوید. آفتابه پلاستیکی چه نشانه ای دارد؟ دیدین آفتابه ای که پلاستیکی بوده نیز نشانه خوبی دارد. این خواب به معنی کنیز می باشد.  آفتابه پلاستیکی به معنی خدمتکار و کنیزکی معمولی است. شما می توانید با تعبیر خواب آب نیز در لینک آشنا شوید.

دنیای تعبیر خواب نشانه های زیادی داشته و شما می توانید در ارگا نیز نشانه ها و تعبیرهای زیادی از آن را بخوانید. در ارگا انواعی از تعبیر خواب ها قرار داده شده است. افتابه نیز تعبیرهای خوبی داشته و در برخی از دیدگاه ها به معنی پاکی و پاکیزگی خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو