موردانتظار ترین بازی های 2024

موردانتظار ترین بازی های 2024


منبع: پلازا

2

1402/8/28

12:22


موردانتظار ترین بازی های 2024

با نزدیکی به سال 2024 گیمرها مشتاقند تا با بازی های جدیدی که قرار است منتشر شود آشنا شوند. در این مقاله به مورد انتظارترین عناوین سال آینده از شرکت های محبوب نظیر Nintendo، Rocksteady و Ubisoft اشاره خواهید داشت که پیشنهاد میشود با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید سال 2023 بازی های بسیار خوبی منتشر شد که بسیاری از آنها میتوانند برای زمان های طولانی در ذهن گیمرها نقش ببندند. با اطلاعات بدست آمده سال 2024 نیز قرار است غول های بسیاری در صنعت گیم منتشر شود که ما به موردانتظار ترین بازی های 2024 اشاره ای خواهید داشت. بدنیست بدانید بازسازی هایی نظیر Mario vs. Donkey Kong و Final Fantasy VII: Rebirth در سال 2024 انجام میگیرد و یا باید شاهد انتشار عناوین جدیدی نظیر STALKER 2: Heart of Chornobyl و یا تیکن 8 و Avatar: Frontiers of Pandora و… باشیم که همگی از جذابیت های دنیای بازی بشمار میروند. با پلازا در ادامه این مقاله همراه باشید.

آثار جذابی در انتظار گیمرها است که از اصلی ترین فرنچایز های سال 2024 میتوان به ماریو ف جنگ ستارگان ، فاینال فانتزی و… اشاره داشت. سبک بازی ها در 2024 بی شک دربر گیرنده تمام ژانرها خواهد بود که ما در طول این مقاله به موردانتظارترین و بهترین بازی های 2024 اشاره خواهیم داشت که بدنیست بدانید این مقاله در طول زمان بروزرسانی و بازی های بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

1. Like A Dragon Gaiden

Like A Dragon Gaiden

  • شرکت سازنده : Ryu Ga Gotoku Studio
  • پلتفرم ها : پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

فرنچایز سری بازی های Yakuza با جذابیت های بالای خود همیشه مورد توجه گیمرها قرار گرفته است که بدنیست بدانید بازی مثل اژدها گایدن یک محصول جدید و کوتاه در این زمینه بوده که قرار است در سال 2024 منتشر شود. داستان بازی در مورد بازگشت قهرمان اصلی یعنی ایچیبان کاسوگا بوده است که در کنار او شاهد بازگشت شخصیت های کهنه کار نظیر کازویا کیریو خواهید بود. داستان بازی در ژاپن و هاوایی جریان داشته است که در طول گیم پلی شاهد محیط های زیبای بسیاری خواهید بود که و باید از توکیو که به آن عادت کرده اید دور شوید.

داستان بازی Like A Dragon Gaiden پر از رمز و راز های درام بوده است که اینبار شخصیت اصلی برای یافتن مادر خود به هاوایی اعزام میشود که در طول دستیابی به مادرش با موانع بسیاری مواجه میشود که بسیاری از آنها باندهای محلی هستند زیرا هرگز دوست ندارند یک یاکوزای ژاپنی در محل آنها حضور داشته باشد. شخصیت اصلی بازی میزبان مهارت های بسیاری بوده است که این موضوع میتواند به شما اجازه استفاده از روش های مختلف برای شکست دادن دشمنان را بدهد. طراحی زیبا و استفاده از اکشن های تصویری سبب بروز یک بازی گرافیکی خواهد شد که نباید از کنار آن ساده عبور کرد.

2. Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws

  • شرکت سازنده : Massive Entertainment
  • پلتفرم ها : پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

یوبی سافت با همکاری استودیو Massive Entertainment در حال ساخت یکی از بهترین بازی های استار وار بوده است که بی تردید میتواند امتیاز بالایی را در سال 2024 کسب کند. بازی Star Wars Outlaws میزبان مجموعه ای از مزایای جنگ ستارگان بوده است که یک دنبال یا اسپین اف مستقیم از بازی های گذشته نیست و در واقع با خط داستانی مستقل خود قصد دارد که زاویه دید جدیدی را در سبک بازی های جنگ ستارگان ارائه دهد.

طرفداران و دوست داران سری بازی های Star Wars Outlaws خوب میدانند که شخصیت کت وس را باید ایفا کنند که او با یک قانون شکن و حیوان خانگی که نیکس و دروید نام داشته قصد دارد وارد ماموریت جدیدی بنام ND-5 شوند. این ماموریت آنها را در سراسر کهکشان به ماجراجویی های بسیاری سوق میدهد که برای سندیکاهایی که مرتکب جرم و جنایت شده اند باید قانون را اعمال کنید. از دیگر دلایلی که سبب متمایز شدن بازی Star Wars Outlaws خواهد شد وجود سلاح های جدید و طراحی بهبود یافته بوده است که این موضوع میتواند گیم پلی بسیار خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد و در پایان فرصت مناسبی برای شما باشد.

3. STALKER 2: Heart of Chornobyl

STALKER 2: Heart of Chornobyl

  • شرکت سازنده : GSC Game World
  • پلتفرم ها : اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

استالکر 2: چرنوبیل با پستی بلندی های بسیاری در طول ساخت همراه بود زیرا در ابتدا قرار بود بازی در سال 2022 منتشر شود که با آغاز جنگ اوکراین این موضوع کنسل و حتی پروژه بازی قرار بود به طور کامل بسته شود که با تصمیم گیری مدیران سازنده این موضوع به سال 2024 موکول شد. فرنچایز بازی استالکر که اولین نسخه از آن در سال 2009 منتشر شد هیچ وقت نتوانست آنگونه که شایسته بود ویژگی های خود را به گیمرها ارائه دهد که با یک برنامه ریزی بلند از سوی سازنده قرار است این کم و کاستی در نسخه دوم بازی به طور کامل برطرف شود.

بازی SALKER 2: Heart of Chornobyl با الهام گیری از سری بازی های گرافیکی روز در حال توسعه بوده که بی تردید میتواند یکی از بهترین بازی های 2024 بشمار بیاید. داستانی عالی که در دنیای آخرالزمانی جریان داشته در کنار ویژگی های مهم مربوط به دنیای فانی و رسیدگی عالی به جزئیات سبب بروز یک بازی عالی خواهد شد که پیشنهاد میشود بازی SALKER 2: Heart of Chornobyl را در لیست خود قرار دهید.

4. Final Fantasy VII: Rebirth

Final Fantasy VII: Rebirth

  • شرکت سازنده : Creative Business Unit I
  • پلتفرم ها : پلی استیشن 5

حماسه جدیدی در سبک بازی های فاینال فانتزی در حال شکل گیری است که این فرنچایز با بازی Final Fantasy VII: Rebirth که دنباله ای از Final Fantasy VII: Remake که در سال 2020 منتشر شد خواهد بود. هردو بازی نام برده الهام گیری از Final Fantasy VII هستند که نسخه اصلی آن در دهه 1990 منتشر شده بود. بازی جدید Final Fantasy VII: Rebirth از جایی آغاز میشود که نسخه ریمیک آن به پایان یافت. در این نسخه باید Cloud Strife، Aerith، Barret، Tifa و Red XIII، Midgar را ترک کنید تا بتوانید Sephiroth را دنبال کنید.

این بازی از یک طراحی درخشان و هنری بوده است که بی تردید میتواند امتیاز بالایی را از سری بازی های فاینال فانتزی کسب کند. طراحی هنری در کنار سیستم مبارزه ای تقویت شده در کنار داستان بندی عالی و وجود چالش های بسیار میتواند گپیم پلی بسیار خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد که بدنیست بدانید این بازی در انحصار پلی استیشن بوده و فقط قرار است برای پلی استیشن 5 منتشر شود. بی تردید حضور این بازی در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 5 قطعی خواهد بود. این بازی توسط کازوشیگه نوجیما طراحی و کارگردانی شده است.

5. Tekken 8

Tekken 8

  • شرکت سازنده : Bandai Namco
  • پلتفرم ها : پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بی تردید یکی از دلایل محبوبیت بندی نامکو توسعه و ادامه فرنچایز تیکن بود که نسخه 8 بازی قرار است در سال 2024 برای پلتفرم های مختلفی منتشر شود. این نسخه از بازی از ریشه های اصلی خود دور نشده و همان سبک و سیاق اصلی را ارائه میدهد که براساس شخصیت های مختلف میتوانید به مبارزات بسیاری دسترسی داشته باشید. گیم پلی مبارزه ای بازی در مورد اعضای خانواده میشیما مانند جین کازاما، کازویا میشیما، جون کازاما و… بوده است که در فصل جدید بازی داستان جدیدی برایشان درنظر گرفته میشود.

جین مجبور میشود که با پدرش یعنی کازویا مبارزه کند تا بتواند از تسلط او بر جهان جلوگیری نماید. همانطور که انتظار میرفت این بازی در مورد جنگ پدر و پسر برسر جلوگیری از افزایش ظلم بوده است که اینبار شخصیت های جدیدی در قالب خط داستانی به بازی اضافه خواهند شد. بازی Tekken 8 دارای طراحی بصری زیبا و اجزای درگیر کننده بسیاری بوده است که این موضوع میتواند گیم پلی جذابی را برای سرگرمی ارائه دهد.

سخن پایانی

همانطور که میدانید در سال 2024 قرار است بازی های بسیاری منتشر شود که برای شروع ما به موردانتظار ترین بازی های 2024 آنها اشاره داشتیم ولی باید بدانید که این مقاله در طول زمان بروزرسانی خواهد شد و شما عزیزان برای تکمیل آن میتوانید بازی های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید و به تکمیل شدن لیست بهترین بازی های 2024 کمک نمایید. از نظر شما بهترین بازی سال 2024 کدام است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو