نقشه بازی Suicide Squad دو برابر Arkham City سری بتمن است

منبع: گیمفا

1

1402/8/29

13:42


استودیوی راکستدی (Rocksteady) تمام تلاش خود را کرده است تا شهر متروپلیس بازی Suicide Squad را بزرگ‌تر و بهتر خلق کند.

نقشه بازی Suicide Squad دو برابر Arkham City سری بتمن است

استودیوی راکستدی (Rocksteady) تمام تلاش خود را کرده است تا شهر متروپلیس بازی Suicide Squad را بزرگ‌تر و بهتر خلق کند.

استودیوی راکستدی به خاطر کارش روی سری Batman: Arkham مشهور است، اما با بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، سعی دارد تا کار خود را به سمت و سویی جدید ببرد. در این اثر، بازیکنان به جای اینکه پا در کفش بتمن بزرگ بگذارند، می‌توانند به عنوان چندین عضو مختلف از Suicide Squad ایفای نقش کنند. اخیراً، راکستدی کمپین تبلیغاتی Suicide Squad: Kill the Justice League را با راه‌اندازی مجموعه‌ای از ویدیوهای Insider دوباره شروع کرده است. این کلیپ‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهند که با روند توسعه آشنا شوند و برخی از مواردی که می‌توانند هنگام انتشار بازی انتظار داشته باشند را مشاهده کنند. اولین ویدیو که چندی پیش منتشر شد، نگاهی به نحوه جابه‌جایی در بازی انداخت و در عین حال جزئیات کمی در مورد اندازه نقشه را فاش کرد.

هرکسی که Batman: Arkham City را بازی کرده باشد، به یاد خواهد آورد که شهر آرکهام در سال ۲۰۱۱ چقدر بزرگ به نظر می‌رسید. اکنون، راکستدی قول داده است که شهر متروپلیس «دو برابر» اندازه آن نقشه خواهد بود؛ بنابراین بازیکنان هنگام انتشار اثر می‌توانند به اکتشاف در محدوده وسیعی بپردازند. علاوه بر این، راکستدی قول داده است که متروپلیس را با محتوای پس از عرضه، حتی بزرگ‌تر کند. به یاد داشته باشید، Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی لایو سرویس خواهد بود و راکستدی برای نگه داشتن بازیکنان در بازی انواع محتوا را به مرور به بازی اضافه می‌کند.

اولین ویدیوی Insider همچنین به معرفی چهار شخصیت اصلی بازی و نحوه جابه‌جایی آن‌ها در جهان بازی می‌پرداخت. به نظر می‌رسد راکستدی تلاش می‌کند تا از سرگرم‌کننده بودن جابه‌جایی در شهر متروپلیس اطمینان حاصل کند؛ چرا که اگر می‌خواهید بازیکنان در بازی‌های جهان باز شما اوقات خوبی داشته باشند، باید پرسه زدن در شهر را سرگرم‌کننده کنید.

ویدیوی Insider بعدی حتی عمیق‌تر به برنامه‌های راکستدی برای آینده بازی می‌پردازد و به بازیکنان یک پیش‌نمایش مختصر از مبارزات بازی می‌دهد. امیدواریم که تیم بتواند به تأثیرگذاری ادامه دهد؛ زیرا بسیاری از طرفداران Suicided Squad: Kill the Justice League پس از پخش تیزر اولیه آن در سال گذشته، ناامید شده بودند. در حالی که نگرانی‌ها هنوز به طور کامل برطرف نشده‌اند، به نظر می‌رسد که راکستدی سعی دارد با تمرکز بر چیزهایی که بازی را سرگرم‌کننده می‌کنند، به آرامی نظر بازیکنان را به اثر خود جلب کند.

Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) منتشر می‌شود. این بازی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد که در صورت خرید نسخه ۱۰۰ دلاری، می‌توانید ۷۲ ساعت زودتر به بازی دسترسی داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو