لپ تاپ اچ پی Victus 15 مدل FA0025NR؛ مشخصات، قیمت و طراحی

لپ تاپ اچ پی Victus 15 مدل FA0025NR؛ مشخصات، قیمت و طراحی


منبع: پلازا

3

1402/8/30

08:22


لپ تاپ اچ پی Victus 15 مدل FA0025NR؛ مشخصات، قیمت و طراحی

سری محصولات اچ پی همیشه به کیفیت بالا معروف بوده که در این زمینه لپ تاپ جدیدی بنام ویکتوس 15 عرضه شده که در ادامه قصد بررسی لپ تاپ اچ پی Victus 15 را خواهیم داشت که پیشنهاد می شود با ما در ادامه همراه باشید.

وب سایت Notebookcheck عنوانی که برای لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15 درنظر گرفته بازگو کننده برخی ویژگی های محصول بدوه که بدنیست بدانید عبارت گران قیمت برای یک گیمر اقتصادی از سوی سایت نام برده شده برای این لپ تاپ اچ پی درنظر گرفته شده است که میتوان در بازار کنونی محصول مشابه ارزان قیمت تری را پیدا نمود. ولی اگر این لپ تاپ به دل شما نشسته است میتوانید برای آشنایی با اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری آن با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

لپ تاپ اچ پی Victus 15

لپ تاپ اچ پی Victus 15

میتوان تا حدودی امیدوار بود که این لپ تاپ در میان بهترین لپ تاپ های دنیا حضور خوبی داشته است. لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15 با در اختیار داشتن سخت افزار مناسب به یک محصول گیمینگ تبدیل شد و همین امر عامل بود تا رفته رفته از لیست بهترین لپ تاپ های سبک و قوی ارزان قیمت دورتر شود زیرا همانطور که گفته شد برای خرید این لپ تاپ باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید که این موضوع میتواند به برند محصول مرتبط باشد. با پایان معرفی لپ تاپ اچ پی Victus 15 به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

مزایا و معایب

  • معایب لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15: قیمت خرید نسبتا بالا، رم 8 گیگابایت که میتوانست بیشتر باشد
  • مزایای لپ تاپ اچ پی Victus 15: کارت گرافیم قدرتمند، پردازنده عالی، هارد ذخیره سازی سامسونگ، صفحه نمایش 144 هرتزی

همانطور که مشاهده کردید مزیت های این لپتاپ بیشتر از معایب آن بوده هرچند ما فقط به موارد کوتاهی در این زمینه اشاره نمودیم. ولی باید بدانید که ویکتوس 15 از بهترین لپتاپ های اچ پی بشمار میرود که نباید از کنار آن ساده عبور کرد.

بررسی لپ تاپ اچ پی ویکتوس ۱۵

بررسی لپ تاپ اچ پی ویکتوس ۱۵

در رابطه با مشخصات لپ تاپ اچ پی ویکتوس ۱۵ بدنیست بدانید که شرکت HP با استفاده از فناوری های نوین روز دنیا دست به ساخت این محصول زده است و همین موضوع عاملی بود تا شما عزیزان در هنگام خرید بتوانید با یک گزینه کلیدی و گیمینگ مواجه باشید. به هر حال برای آشنایی با سخت افزار و ویژگی های دیگر محصول میتوانید با ما همراه باشید.

عاملی که در ساختار لپ تاپ وجود داشته سبب شده تا این محصول به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2023 شناخته شود. مواردی که در طراحی لپ تاپ اچ پی ویکتوس ۱۵ قابل رویت بوده است. کیفیت بالای کیبورد و صفحه نمایش در کنار سخت افزار پنهان ولی قدرتمند که در تصاویر لپ تاپ اچ پی Victus 15 قابل رویت نیست از اصلی ترین مزایای این محصول بوده که برای آشنایی کامل با این موارد میتوانید در ادامه با پلازا همراه باشید. لازم به ذکر است بدانید که دوربین لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15 میزبان کیفیت خوبی بوده که نباید آن را نادیده گرفت.

تاریخ عرضه ی لپ تاپ اچ پی ویکتوس ۱۵

18 مه 2022 این لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز 11 از سری Victus روانه بازار شد که خوشبختانه توانست امتیاز خوبی را کسب کند.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15

پرازنده ی لپ تاپ اچ پی ویکتوس ۱۵ که از مدل Intel Core i7-12700H بوده میتواند گزینه خوبی برای اقدامات رندر و گیمینگ باشد که شرکت اچ پی با استفاده از این تراشه توانسته مشکلات نرم افزاری مبنی بر کندی را از محصول خود دور نگه دارد. به این ترتیب میتوان گفت که با استفاده از این سی پی یو قادر به نصب و راه اندازی بسیاری از برنامه و بازی های گیمینگ روز دنیا خواهید بود که این موضوع به کارت گرافیک لپ تاپ نیز مرتبط بوده است که در ادامه اطلاعات آنرا در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15

پردازنده گرافیکی لپ تاپ اچ پی Victus 15 همانطور که گفته در سطح گیمینگ مدل NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti Laptop GPU بوده که با استفاده از این قطعه میتوانید جدیدترین بازی و برنامه های گرافیکی روز دنیا برای انجام اقدامات مختلف را روی لپ تاپ نصب و راه اندازی کنید. این قطعه با در اختیار داشتن فضای داخلی 4 گیگابایت وی رم میتواند کیفیت خوبی در حد و اندازه 4K را برای شما به همراه داشته باشد.

حافظه داخلی و رم لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15 به نسبت دو گزینه فوق در سطح کمتری قرار داشته اند. رم لپ تاپ شامل 8 گیگابایت ظرفیت مدل Micron DDR4 بوده است. در بخش حافظه داخلی نیز به 512 گیگابایت مدل Samsung PM9A1 MZVL2512HCJQ دسترسی دارید که این دو مورد به نسبت سی پی یو و کارت گرافیک در سطح کمتری قرار دارند ولی امکان ارتقاء را خواهید داشت که این موضوع یک حسن برای لپ تاپ محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ اچ پی Victus 15 میتوان به سایز 16.9 اینچی اشاره داشت که وضوح پیکسلی آن روی 1920 * 1080 بوده و میتواند تراکم پیکسلی 144 PPi را برایتان به همراه داشته باشد. مدل صفحه نمایش از نوع IPS بوده که نرخ تازه سازی 144 هرتز را به همراه خواهد داشت. بی شک مزیت های نامبرده میتواند کیفیت خوبی را در بخش خروجی به نمایش بگذارد.

قیمت لپ تاپ اچ پی Victus 15

تمامی ویژگی های ذکر شده لپ تاپ را میتوانید با قیمت 1300 دلار خریداری کنید که این مورد میتواند کمی بالاتر از موارد مشابه باشد ولی بدنیست برند محصول را فراموش نکنید.

سخن پایانی

بررسی لپ تاپ اچ پی Victus 15 به اتمام رسید و در پایان شاهد قیمت بالای 1300 دلاری خواهیم بود که این مورد شاید برای برخی گیمرهای حرفه ای خوشایند نباشد. لازم است بدانید که لپ تاپ اچ پی ویکتوس 15 به نسبت مدل های دیگر توان اجرای بازی های روز دنیا را داشته است که در این زمینه محدودیتی نخواهید داشت. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این مقاله بیان کنید و نقاط ضعف و قوت آن را برایمان به اشتراک بگذارید. بی تردید با اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو