عکس جدید زیبا بروفه با چهره جدید همه را شوکه کرد! عمل زیبایی جالب

منبع: شبونه

1

1402/8/30

12:59


عکس جدید زیبا بروفه در شبکه های اجتماعی حسابی خبرساز شده است این بازیگر با انتشار عکس جدیدش در اینستاگرام باعث شوکه شدن علاقمندان به سینما شد او مدت ها از دنیای بازیگری دور بوده است و حالا چهره جدید همه غافلگیر کرده است! عکس جدید زیبا بروفه با چهره جدید همه به یاد داریم …

عکس جدید زیبا بروفه در شبکه های اجتماعی حسابی خبرساز شده است این بازیگر با انتشار عکس جدیدش در اینستاگرام باعث شوکه شدن علاقمندان به سینما شد او مدت ها از دنیای بازیگری دور بوده است و حالا چهره جدید همه غافلگیر کرده است!

عکس جدید زیبا بروفه با چهره جدید

همه به یاد داریم که در فیلم پر پرواز یک چهره جوان و ساده و بی الایش داشت او در سالهالی اخیر دیگر فعالیت هنری چشمگیری نداشته است و بعد از فوت همسرش گویا از بازیگری فاصله زیادی گرفته است.

عکس جدید زیبا بروفه با چهره جدید همه را شوکه کرد! عمل زیبایی جالب

او می گوید زیر تمام عکس هایم در شبکه های اجتماعی می نوشتند که جراحی زیبایی کرده ایم و بینی ام را عمل کردم، در صورتی که من هیچ گونه عمل زیبایی و اعم از جراحی بینی و پروتز را انجام نداده ام.

زیبا بروفه در تاریخ 29 شهریور ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. یک خواهر و بک برادر کوچک تر از خود دارد، قد او 164 سانتی متر است.

عکس جدید زیبا بروفه با چهره جدید همه را شوکه کرد! عمل زیبایی جالب

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است. بروفه از جمله بازیگرهایی است که هیچگاه نتوانست در سینما به محبوبیتی همپای تلویزیون دست پیدا کند. او همسر مرحوم پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است.

همچنین ببینید:

بررسی چهره جدید بهنوش طباطبایی با عمل زیبایی در مراسم آتیلا پسیانی

چهره جدید سیما تیرانداز در تشییع آتیلا پسیانی

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن و لاغری عجیب

او 4 سال ممنوع التصویر بود. دلیل ممنوع التصویر شدن وی، پخش فیلم ازدواج او در اینترنت بود و او در این مدت اجازه کار کردن را نداشت. این فیلم لو رفته باعث حضور کمرنگ وی شد.

عکس جدید زیبا بروفه با چهره جدید همه را شوکه کرد! عمل زیبایی جالب

زیبا بروفه در سال 1373 و 19 ساله بود در اولین تجربه های بازیگری اش با پیام صابری چهره پرداز آشنا شد و با هم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام اهورا می باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو