خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و ارسال فوری (۳ دقیقه) فقط در اوریکس ‏گیم

منبع: روزیاتو

2

1402/9/1

14:32


خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و ارسال فوری (۳ دقیقه) فقط در اوریکس ‏گیم

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و ارسال فوری (۳ دقیقه) فقط در اوریکس ‏گیم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همزمان با پیشرفت صنعت گیم، بازی‏ های موبایلی هم روز به روز در حال خلق یک شگفتی جدید هستند. بازی پابجی موبایل یکی از همین شگفتی‏ هاست و یکی از بهترین، جذاب‏ترین و پرطرفدارترین بازی‏ های موبایلی در کل دنیا محسوب می‏شود. هر چند بازی PUBGMobile یک بازی رایگان است، اما امکانات درون بازی آن غیر رایگان است. یعنی شما برای ارتقاء سطح بازی و همچنین پیروزی در این بازی، نیاز به خرید تجهیزات نظامی پیشرفته، لباس‏های بهتر و اسلحه های قوی‏تر دارید، که باید مبلغی را در ازای آن بپردازید. یوسی همان ارز درون بازی است که در واقع جزو مهمترین و کاربردی ‏ترین آیتم ‏های بازی به شمار می ‏آید که به تنهایی باعث افزایش هیجان و جذابیت بازی پابجی برای کاربران شده و در واقع تنها راه رسیدن به هدف بازی خرید یوسی پابجی موبایل است. برای خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و واریز سریع (کمتر از ۳ دقیقه) ما به شما فروشگاه معتبر ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم. در ادامه با مطالب زیر با ما همراه باشید:

  • خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان تنها در فروشگاه اوریکس‏ گیم
  • نحوه خرید یوسی پابجی از فروشگاه اوریکس ‏گیم
  • همراه با اوریکس‏ گیم با نحوه خرید یوسی استیشن
  • از کجا یوسی بخریم تا اکانت‏مان بن نشود؟

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و ارسال فوری (3 دقیقه) فقط در اوریکس‏گیم

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان تنها در فروشگاه اوریکس ‏گیم

همانطور که می‏دانید، بازیکنان برای دستیابی به برخی از امکانات و امتیازات ویژه در داخل بازی پابجی باید مقدار مشخصی UC پرداخت کنند. به دلیل وجود تحریم‏ ها، ما ایرانی‏ ها امکان خرید بین المللی را نداریم، پس قادر به خرید درون برنامه ‏ای نیستیم. بنابراین توصیه می‏کنیم پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود، برای خرید PUBGMobile  UC را به فروشگاه معتبر اوریکس‏ گیم بسپارید. با خرید یوسی پابجی موبایل، علاوه بر افزایش قدرت و توانایی‌های کاراکتر خود، امکان شرکت در رقابت‏ های رویال پس و الایت رویال پس برای شما فراهم می‏ شود، که با پشت سر گذاشتن تمامی ماموریت‏ های آن می‏ توانید علاوه بر دریافت یوسی مصرفی در این رقابت ها از دیگر جوایز ارزنده ‏ی آن نیز بهره ‏مند شوید.

در کنار خرید یوسی شما می ‏توانید برای خرید جم موبایل لجند با قیمت ارزان و ارسال آنی (کمتر از ۳ دقیقه) از این فروشگاه، لذت بازی جذاب موبایل لجند را برای خود دوچندان کنید و یا در بازی PUBG New State موبایل نیز برای خرید انسی نیو استیت پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس ‏گیم اقدام کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و ارسال فوری (3 دقیقه) فقط در اوریکس‏گیم

نحوه خرید یوسی پابجی از فروشگاه اوریکس ‏گیم

در این فروشگاه به دو روش می‏توانید اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل کنید.

  1.  خرید از طریق اسم و آیدی عددی بازی پابجی موبایل می ‏باشد، که باید این اطلاعات را به طور دقیق در کادر مربوطه وارد کنید
  2.  خرید از طریق اطلاعات ورود به اکانت یا همان لاگین می ‏باشد؛ که در این روش، شما باید اطلاعات ورود به اکانت بازی پابجی موبایل خود را برای ما ارسال کنید. این روش خرید کاملا امن می‏باشد و یوسی ‏های واریزی به اکانت شما علاوه بر داشتن گارانتی محصول از قیمت به مراتب کمتری نسبت به یوسی آیدی عددی برخوردار است.

از طرفی می ‏توانید با دنبال کردن شبکه‏ های اجتماعی اوریکس ‏گیم مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا و یوتیوب، از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه، کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و ارسال فوری (3 دقیقه) فقط در اوریکس‏گیم

همراه با اوریکس‏ گیم با نحوه خرید یوسی استیشن

فروشگاه اوریکس ‏گیم امکان خرید یوسی استیشن (ورود به اکانت) را به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه‏ ای برای شما عزیزان فراهم أورده است. با خرید یوسی استیشن، شما در طول روز دو بار شانس چرخاندن (spin) رایگان را دارید. این ایونت از زمانی که در بازی فعال می ‏شود، معمولا بین یک الی دو هفته اعتبار دارد. پس باید نهایت استفاده را از آن بکنید.

از کجا یوسی بخریم تا اکانتمان بن نشود؟

وبسایت اوریکس ‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، با پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته حتی در روز‏های تعطیل در صورتی که اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل می ‏کنید آن را به صورت ریالی و در آینده به صورت دلاری ( ارزهای دیجیتال ) به طور مستقیم و بدون واسطه و در سریع ترین زمان واریز (۳ دقیقه)، در محیطی کاملا امن و بدون بن شدن اکانت شما عزیزان، یوسی ‏های خریداری شده را با تضمین کمترین قیمت برای شما واریز نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو