فیلم «برنده‌ها» به کارگردانی حسن ناظر جایزه بهترین فیلم بلند بفتا را دریافت کرد

منبع: فیگار

1

1402/9/2

11:38


فیلم فارسی برنده‌ها به کارگردانی حسن ناظر ، موفق شد جایزه بهترین فیلم بلند بفتا اسکاتلند را در سال 2023 دریافت کند. جایزه بفتا اسکاتلند که زیرمجموعه‌ای از جوایز آکادمی…

فیلم «برنده‌ها» به کارگردانی حسن ناظر جایزه بهترین فیلم بلند بفتا را دریافت کرد

فیلم فارسی برنده‌ها به کارگردانی حسن ناظر ، موفق شد جایزه بهترین فیلم بلند بفتا اسکاتلند را در سال 2023 دریافت کند. جایزه بفتا اسکاتلند که زیرمجموعه‌ای از جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا (بفتا) است، از سال 1986 برگزار می‌شود.

این کارگردان، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم بلند بفتا از هیأت داوران این مراسم قدردانی و این جایزه را به تمام اعضای فیلم، تقدیم کرد. حضور فیلم برنده‌ها در این رقابت، به دلیل تولید مشترک کشورهای ایران و اسکاتلند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حسن ناظر جایزه بهترین فیلم بلند بفتا را دریافت کرد

فیلم برنده ها ، موفق شد جایزه بهترین فیلم بلند بفتا اسکاتلند را از فیلم افترسان (After Sun) که همچنین در این رقابت حضور داشت و نامزدی بهترین بازیگری در اسکار 2023 را را کارنامه خود را داشت، کسب کند.

حسن ناظر

این فیلم ا که توسط حسن ناظر ساخته شده، همزمان با دریافت جایزه بفتا در اسکاتلند، جایزه تماشاگران جشنواره «Nouvelles Images Persane» در شهر ویتره فرانسه را نیز دریافت کرد.

داستان فیلم برنده‌ها، درباره یک جایزه بین‌المللی معتبر است که به طور تصادفی به پست گرمسار تحویل داده می‌شود. یکی از کارمندان اداره پست، به اشتباه تصمیم می‌گیرد از این جایزه عکسی بگیرد؛ اما پس از گرفتن عکس، سرنوشت جدیدی برای این جایزه شکل می‌گیرد و اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.

بازیگرانی همچون «رضا ناجی»، «حسین عابدینی»، «ملالی زکریا»، «محمود جعفری»، «پارسا مقامی»، «هلیا محمدخانی»، «عزت‌الله رمضانی‌فر»، «شهرزاد کمال‌زاده»، «مانی نورمحمدی»، «ماهان نورمحمدی»، «محسن فدایی‌باش»، «رضا مقامی»، «اصغر سمسارزاده» و «میرطاهر مظلومی» در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم برنده‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو