وزیر جنگ اسرائیل: پس از آتش‌بس حملات را از سر می‌گیریم

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/3

11:30


ساعدنیوز: یوآو گالانت مدعی شد: پیش بینی می‌شود جنگ دست کم تا 2 ماه دیگر ادامه یابد.

وزیر جنگ اسرائیل: پس از آتش‌بس حملات را از سر می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، یوآو گالانت مدعی شد: پیش بینی می‌شود جنگ دست کم تا 2 ماه دیگر ادامه یابد.

از سوی دیگر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: روزهای سختی از غم و درد و شادی در پیش داریم.

وی مدعی شد: حماس سعی خواهد کرد از توافق و روزهای آتش بس برای انتشار اطلاعات نادرست و جنگ روانی سوء استفاده کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: فهرست اولیه زنان و کودکانی که آزاد خواهند شد را دریافت کردیم.

هاگاری همچنین با بیان اینکه نیروهای ما در خط آتش بس در نوار غزه خواهند ایستاد، گفت: همه واحدهای ارتش در تلاش برای تکمیل توافق تبادل اسرا هستند و ما برای مراحل بعدی جنگ آماده می‌شویم.

وی افزود: نیروهای ما در روزهای آتش بس به حرکت در امتداد خط آتش بس در نوار غزه ادامه خواهند داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با بیان این ادعا که هر لحظه ممکن است در جبهه شمالی اتفاقی بیفتد، گفت: ما با قدرت حمله خواهیم کرد و به منابع پرتاب موشک در جنوب لبنان پاسخ خواهیم داد و هر لحظه شاهد تهدیدی در جبهه شمالی هستیم و به همه تهدیدها پاسخ خواهیم داد.

هاگاری همچنین مدعی شد: تمام تونل‌هایی را که در بیمارستان شفا کشف کرده‌ایم نابود می‌کنیم چرا که هدف ما از بین بردن حماس، بازگرداندن گروگان‌ها و ایجاد بازدارندگی است و جنگ را مرحله به مرحله ادامه خواهیم داد.

وی افزود: این معامله آغازی برای بازگشت افراد ربوده شده خواهد بود و پس از آن دوباره جنگ را از سر خواهیم گرفت.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو