پاسخ مبهم مارگو رابی به احتمال ساخت فیلم Barbie 2

منبع: گیمفا

2

1402/9/3

17:01


به دنبال موفقیت بسیار زیاد فیلم Barbie، ساخت دنباله یا پیش‌درآمدی برای آن دور از انتظار نیست ولی هنوز چیزی اعلام نشده است.

پاسخ مبهم مارگو رابی به احتمال ساخت فیلم Barbie 2

به دنبال موفقیت بسیار زیاد فیلم Barbie، ساخت دنباله یا پیش‌درآمدی برای آن دور از انتظار نیست ولی هنوز چیزی اعلام نشده است.

فیلم «باربی» توانست اکران فوق‌العاده‌ای را در گیشه تجربه کند و به فروش بیش از ۱٫۴ میلیارد دلاری در گیشه جهانی دست پیدا کند. با توجه به روند هالیوود در ساخت فرنچایزهای سینمایی با دنباله‌ها و نسخه‌های فرعی متعدد، واقعا جای تعجب دارد که چرا هنوز این روند برای فیلم «باربی» رخ نداده است.

شاید یکی از دلایل آن این است که سازندگان فیلم «باربی» آن را به نحوی نساختند که پایه‌ریز فرنچایزی سینمایی باشد و در عوض تصمیم گرفتند تا تمام انرژی خودشان را روی ساخت این فیلم قرار بدهند و همه چیز را در داخل آن بگنجانند. حالا در مصاحبه‌ای تازه از ستاره و تهیه‌کننده فیلم «باربی» یعنی مارگو رابی درباره ساخت فیلم دوم سوال شده است.

مارگو رابی هیچ چیزی را به صورت قطعی بیان نکرده و ساخت فیلم «باربی ۲» را به طور حتمی رد نکرده است اما بیان کرده که او و کارگردان فیلم یعنی گرتا گرویگ برنامه‌ای برای ساخت فیلم‌های متعدد نداشتند. او گفته:

ما همه چیز را در این فیلم قرار دادیم و آن را به گونه‌ای نساختیم که یک سه‌گانه یا فرنچایز باشد. گرتا گرویگ همه چیز را در این اثر گذاشته و واقعا نمی‌توانم تصور کنم که پس از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فیلم Barbie

فیلم Barbie

مارگو رابی در ادامه صحبت‌های خودش درباره موفقیت بسیار بزرگ فیلم «باربی» گفته:

بزرگترین دستاورد این اثر برای من این است که فیلم‌های اورجینال نیز همچنان می‌توانند در باکس آفیس موفق باشند. لازم نیست که همه فیلم‌ها پیش‌درآمد، دنباله یا بازسازی باشند. فیلم‌ها می‌توانند کاملا اورجینال باشند و در عین حال بودجه زیادی به آن‌ها داده شود.

علاوه بر این، اینکه نقش اصلی این اثر یک زن است لزوما به معنای آن نیست که نمی‌تواند توجه همه مخاطبان چه زن چه مرد و چه زیر ۲۵ سال و چه بالای آن را جلب کند. به نظرم، این تصور غلطی است که بسیاری از افراد هنوز دارند.

پس به همین خاطر، واقعا مهم بود که فیلم «باربی» عملکرد خوبی داشته باشد. این واقعا مهم بود که این اثر موفق باشد تا افراد دیگر در آینده بتوانند ایده‌های اورجینال خودشان را ارائه بدهند و برای ساخت آن‌ها نیز بودجه‌های بزرگی دریافت کنند.

منبع: comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو