رندرهای رسمی ردمی K70 Pro منتشر شد

منبع: تکراتو

1

1402/9/3

20:34


رندرهای رسمی ردمی K70 Pro توسط این شرکت به همراه جزئیات فنی آن منتشر شد و شاهد استفاده از آخرین پردازنده کوالکام در این گوشی هوشمند ردمی هستیم.

رندرهای رسمی ردمی K70 Pro منتشر شد

رندرهای رسمی ردمی K70 Pro توسط این شرکت به همراه جزئیات فنی آن منتشر شد و شاهد استفاده از آخرین پردازنده کوالکام در این گوشی هوشمند ردمی هستیم.

در تاریخ ۲۹ نوامبر، شرکت Redmi قرار است سری گوشی‌های هوشمند Redmi K70 را در چین معرفی کند. در آخرین ویدیویی که توسط این شرکت منتشر شد، گوشی Redmi K70e را به تصویر کشید، اما طراحی پشتی آن آشکار نشد. امروز، این شرکت تصاویر رسمی گوشی Redmi K70 Pro را منتشر کرد تا از هر گونه ابهامی درباره طراحی آن خبر دار شویم. توقع می‌رود که K70e و K70 بر اساس این تصاویر رسمی ظاهر بسیار مشابهی داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای رسمی ردمی K70 Pro منتشر شد

ردمی اعلام کرده است که گوشی Redmi K70 Pro در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در رنگ‌های آبی و بنفش (یا صورتی) نیز در دسترس قرار بگیرد. درباره طراحی آن، می‌توان دید که K70 Pro با طراحی باریکی که عرض آن تنها ۷۴.۹ میلی‌متر است، طراحی شده که کافی است تا با یک دست قابل استفاده باشد. این گوشی دارای یک فریم فلزی است که لبه بالایی آن شامل یک میکروفون و یک سنسور IR است. هیچ یک از تصاویر منتشر شده توسط این برند، طراحی پایین دستگاه را نشان نمی‌دهد. همچنین در سمت لبه چپ گوشی، دکمه‌ای مشاهده نمی‌شود و خالی است، امادر سمت لبه راست آن شاهد دکمه تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش هستیم.

گوشی Redmi K70 Pro دارای صفحه نمایش OLED ۶.۶۷ اینچی است که به نظر می‌رسد از رزولوشن ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz پشتیبانی می‌کند. پشت قاب دستگاه یک ماژول مستطیل بلندی دارد که شامل سه دوربین و یک فلاش LED است. این تصاویر تایید می‌کنند که K70 Pro دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت تصویر اپتیکی است و همچنین یک دوربین تله‌فوتو که زوم اپتیکی ۲ برابری را ارائه می‌دهد.

همچنین از قبل تایید شده بود که این گوشی از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد کرد. احتمالاً ممکن است نسخه بالاتر گوشی دارای ۲۴ گیگابایت RAM LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 باشد. همچنین این گوشی، دارای یک باتری 5120 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 وات و سیستم عامل بر پایه HyperOS و اندروید ۱۴ خواهد بود.

باید توجه داشت در حالی که K70 و K70e ممکن است به عنوان گوشی‌های برند Poco در بازار جهانی عرضه شوند، K70 Pro ممکن است محدود به بازار چین باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای رسمی ردمی K70 Pro چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو