فیلم Napoleon ریدلی اسکات ، به سگش لولو تقدیم شد

منبع: فیگار

2

1402/9/4

08:28


فیلم Napoleon ریدلی اسکات یکی دیگر از آثار برجسته‌ی این کارگردان است که آن را به سگش لولو تقدیم کرده است. این موضوع پس از یایان فیلم و پیش از…

فیلم Napoleon ریدلی اسکات ، به سگش لولو تقدیم شد

فیلم Napoleon ریدلی اسکات یکی دیگر از آثار برجسته‌ی این کارگردان است که آن را به سگش لولو تقدیم کرده است. این موضوع پس از یایان فیلم و پیش از آغاز تیتراژ پایانی طی متنی که روی صفحه ظاهر می‌شود به بیننده اعلام می‌شود.

فیلم «ناپلئون» (Napoleon) چهارشنبه شب گذشته به نمایش درآمد و در حال حاضر در مسیر افتتاحیه ۳۰ میلیون دلاری قرار دارد. این فیلم، شبیه به فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیست و صحنه‌های اضافه پس از تیتراژ پایانی ندارد. اما کسانی که تا آخرین لحظه فیلم را تماشا کرده‌اند، شاهد این بوده‌اند که کارگردان با صدور متنی که پس از پایان فیلم و پیش از آغاز تیتراژ پایانی روی صفحه نشان داده می‌شود، این اثر را به «لولو» تقدیم کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Napoleon ریدلی اسکات

ریدلی اسکات ریزه‌کاری‌های مضحکی را در تور مطبوعاتی فیلم «ناپلئون» افشا کرد که بیشتر درباره پیام پایان فیلم است که تا حالا فاش نشده بود. گزارشی از «دیسایدر» بیان می‌کند که «لولو» در واقع نام سگ کارگردان است.

فیلم Napoleon ریدلی اسکات

فیلم Napoleon ریدلی اسکات

در این گزارش آمده است که «لولو» نام سگ ریدلی اسکات است. یکی از مقالات «هالیوود ریپورتر» با موضوع حیوانات خانگی در صنعت فیلمسازی سال 2014 منتشر شده که شرکت فیلمسازی «آر‌اس‌ای» که توسط ریدلی اسکات و برادرش تونی اسکات تأسیس شده است، به کارمندان اجازه می‌دهد حیوانات خانگی خود را به دفتر بیاورند و آن‌ها در محل کار آزادانه گشت و گذار کنند. در این مقاله ذکر شده بود که اسکات همیشه همراه سگش در دفتر حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مطلب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو