بهترین کرم پودر در دنیا

بهترین کرم پودر در دنیا


منبع: وقت مد

2

1402/9/4

13:37


وقتی صحبت از یک میکاپ کامل با پوست صاف و یکدست میشه قطعا محصولی برای کاور کردن پوست باید استفاده کرد. این محصول میتونه کرم پودر ، پنکک، مرطوب کننده رنگی و… باشه. اما اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستین که دوست دارین پوستتون خیلی یکدست و زیبا پوشش داده بشه باید …

وقتی صحبت از یک میکاپ کامل با پوست صاف و یکدست میشه قطعا محصولی برای کاور کردن پوست باید استفاده کرد. این محصول میتونه کرم پودر ، پنکک، مرطوب کننده رنگی و… باشه.


اما اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستین که دوست دارین پوستتون خیلی یکدست و زیبا پوشش داده بشه باید از کرم پودر استفاده کنید.

خرید لباس زیر

انتخاب کرم پودر برای خیلی از افراد یک مشکل حل نشدنی هستش و هربار با امتحانِ یک محصولِ جدید اون نتیجه ای که دلخواهشون هست رو به دست نمیارن، این افراد بدونِ توجه به این دو نکته کرم پودرشون رو خریداری میکنن:

نوع پوستشون (نرمال، چرب، خشک و مختلط)

میزان کاوری که میخوان از محصول بگیرن


اگر شما طبق این دو نکته خریدتون رو انجام بدین مطمئن باشین از ظاهر نهایی میکاپتون قطعا رضایت دارین.

پس اولین قدم اینه که نوعِ پوستتون رو شناسایی کنید، اگر نمیدونید این کار رو چجوری باید انجام بدین اصلا نگران نباشین ما در مای سفورا به شما یاد میدیم چجوری نوعِ پوستتون رو بشناسین و چه روتینِ پوستی و محصولاتی برای شما مناسب هست، پس برای این که نوع پوستت رو بشناسی قبل از این که این مطلب رو ادامه بدی یه سر به قسمتِ آموزش مای سفورا بزن.

دومین قدم هم اینه که بدونیم محصولی که داریم استفاده میکنیم چه میزانی کاوری داشته باشه، برای مثال شما ممکن هست کرمی با کاورِ طبیعی انتخاب کرده باشین ، اما بخواین پوشانندگی فولی از اون بگیرین و برای این که به این میزان کاور برسین مجبورین مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو استفاده کنید، با اینکار باعث میشین پوستتون سنگین بشه و در نهایت میکاپتون کیکی و ماسیده به نظر برسه.

لباس خواب برند لباس سکرت


وقتی این دو قدم رو برداشتین میریم سراغِ خرید کرم پودر ، امروز میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرهایی که در دنیا (و البته مای سفورا) موجود هستن رو به شما معرفی کنیم و ویژگی اون هارو با هم بررسی کنیم، شما در انتهای این مطلب میتونید متوجه بشین که بین این بهترین های دنیا کدوم برای شما مناسب هست.

کرم پودر نارس

رپوتاژ-تبلیغات ad

کرم پودر نارس یکی از بهترین محصولاتی که از این برند تولید شده، این کرمپودر مناسب برای افرادی با پوست خشک، نرمال و کدر هست که میتونن شادابی وطراوت رو با این محصول به پوستشون برگردونن.


ویژگی های کرم پودر نارس:

16 ساعت ماندگاری روی پوست

ضد تعریق و رطوبت

بدون اکسید (تیره) شدن در طول روز

رطوبت رسان

دارای ترکیباتی مفید برای بهبود ظاهر پوست

کاور مدیوم تا فول

ظاهر نهایی طبیعی و درخشان

فاقد مواد مضر

فاقد عطر و بو

تست شده توسط تخصص پوست

ضد جوش و غیر آکنه زا


کرم پودر نارس دارای فرمولاسیونی عالی هست که باعث شده وقتی شما این محصول رو روی پوستتون استفاده میکنید، هرچقدر که از تایم اون میگذره ظاهر نهایی کرم روی پوست شما خیلی زیباتر میشه.در واقع این فناوری در فرمولاسیونِ نارس، دارای رنگدانه های پوشش داده شده با اسید آمینه میکرونیزه شده و پودرهای متعادل کننده رنگ معدنی هست که باعث میشن وقتی کرم روی پوست شما قرار میگیره و به اصطلاح میخوابه ، رنگ طبیعی پوستتون رو تقلید کنه و به نزدیک ترین حالت اون دربیاد.


علاوه بر این ها نارس دارای ترکیبی از عصاره های تمشک، هندوانه و سیب هست که این ترکیبِ بی نظیر سبب میشه به مرور زمان بافت پوست بهبود پیدا کنه و اون رو خیلی شاداب و با طراوت نشون بده.


در واقع کرم پودر نارس برای افرادی که پوست خشک و نرمال و یا کدری دارن محصولی بی نظیر هستن که میتونن با اون هم پوستشون رو خیلی خوب کاور و یکدست کنن و هم این که ظاهری شاداب ، با طراوت و جوون به اون بدن، کاور نارس قابل ساخت هست به این معنی که به میزانی که از اون استفاده میکنید به شما کاور و پوشانندگی میدهو.


برای این که نتیجه ی خیلی بهتری از اون داشته باشین بهترین کار اینه که قبل از کرم پودر از مرطوب کننده و یا آبرسان استفاده کنید، کرم پودر رو بین انگشتاتون گرم کنید و بعد روی پوست بزنید، با براش یا اسفنج اون رو خیلی خوب فید کنید. حواستون باشه کرم رو دور چشمتون استفاده نکنید و قسمت هایی که دارای خطوط عمیق هستن رو کرم پودر خیلی کمتری بزنید.

کرم پودر هدی بیوتی


کرم پودر هدی بیوتی ، دقیقا برعکسِ نارس برای افرادی که پوست چرب و مختلطی دارن مناسب هست ، محصولی فول کاور که میتونه بدونِ ایجاد سنگینی و یا چربی روی پوست اون رو به بهترین شکل کاور کنه.
ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی:

24 ساعت موندگاری روی پوست

فول کاور

ظاهر نهایی مات و مخملی

ضد آب

ضد تعریق و رطوبت

گیاهی

مقاوم در برابر اکسید شدن

فاقد مواد مضر

فاقد عطر و بو

غیر آکنه زا


کرم پودر هدی بیوتی با یک الی دو پمپ میتونه پوشانندگی قوی رو به شما بده، به همین خاطر موقع استفاده به هیچ عنوان محصول زیادی رو روی پوستتون اپلای نکنید این کار فقط باعث میشه فیدِ کرم پودر روی پوستتون سخت بشه و در نهایت ظاهری کیکی، ماسیده و سنگین به خودش بگیره چرا که نتونستید اون رو خوب فید کنید.


این کرم پودر ضد تعریق و رطوبته و توی هر شرایط و آب و هوایی کاملا مات و یکدست باقی میمونه و شما خیالتون راحته که کرمتون به خاطر شرجی بودن هوا نه تنها پاک و محو نشده بلکه ماته مات روی صورتتون مونده.


اگر پوست مختلطی دارین برای این که بهترین نتیجه رو داشته باشین، باید روی نواحی که پوستتون خشک هست از یک پرایمر آبرسان استفاده کنید و این نواحی رو خیلی خوب رطوبت رسانی کنید.

خرید لباس زیر

کرم پودر مک

رپوتاژ-تبلیغات ad

کرم پودر مک محصولی که نواع پوست میتونن اون رو استفاده کنن و از مزایای بی نظیر این کرم بهره مند بشن .
ویژگی های کرم پودر مک:


24ساعت موندگاری روی پوست

ظاهر نهایی مات و مخملی

آبرسان پوست

کنترل ترشح چربی پوست

کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی

ضد تعریق و رطوبت

فاقد مواد مضر

ضد جوش و غیر آکنه زا


کرم پودر مک کاور قابل ساختی داره و این به دو چیز بستگی داره، اول این که چه مقداری از کرم پودر رو استفاده میکنید و دوم با چه ابزاری اون رو فید میکنید. برای مثال اگر مقدار کمی از کرم رو روی پوستتون میزنید و اون رو با براش فید میکنید کاوری طبیعی به شما میده، اگر این کار رو با مقدار بیشتر انجام بدین و با اسفنج اون رو فید کنید پوشانندگی خیلی بیشتری به شما میده، طرز استفاده دقیق از کرم پودر مک رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید.


این کرم پودر پوست رو به مدت 8 ساعت آبرسانی میکنه برای همین احتمالِ این که مک روی پوست شما خشک و یا کیکی بشه خیلی خیلی کم هست مگر این که پوستتون به شدت خشک باشه و اونوقت باید اون رو با محصولی مثلِ اسنشیال اویل مک ترکیب کنید که رطوبت اون بالا بره و از حالت خشک و مات بیرون بیاد.


در کنار این ، کرم پودر مک میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و به پوست اجازه نمیده که چرب و براق بشه که این یک ویژگی عالی برای افرادی هست که پوست چرب و مختلطی دارن.


و مهم ترین ویژگی اینه که کرم مک به هیچ عنوان داخل منافذ و یا خطوط پوست فرو نمیره و اون هارو بولد و بیشتر نمیکنه که در نهایت باعث میشه اگر شما پوستی دارین که دارای منافذ و خط های ریزِ خیالتون راحت باشه که قرار نیست در طول روز این نواحی دیده بشن.


دیدین که مک تقریبا هرویژگی که انواع پوست نیز داره رو در خودش داره، به همین خاطر هست که میگیم این کرم پودر برای انواع پوست مناسبه، این کرم پودر رو به صورت اورجینال و با بهترین قیمت میتونید از مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر لورال


کرم پودر لورال ، یکی از سبک ترین محصولاتی که انواع پوست میتونن با خیال راحت اون رو روزانه استفاده کنن.
ویژگی های کرم پودر لورال :


موجود در دو مدل 24و32 ساعته

فوق العاده سبک روی پوست

کاور مدیوم تا فول

تست شده توسط متخصص پوست

حاوی آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر آلودگی ها

مقاوم در برابر اکسید شدن


کرم پودر لورال، به هیچ عنوان منافذ پوست رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست اجازه تنفس و نفس کشیدن رو میده برای همین شما بعد از استفاده از اون به هیچ عنوان دچار جوش و یا لک روی پوستتون نخواهید شد.


درکنار سبک بودنش کاور بسیار عالی داره و میتونه تمام جوش، لک و … رو خیلی راحت پوشش بده بدونِ این که در طول روز باعث اذیت پوست شما بشه و یا این که اون رو چرب و یا سنگین کنه. فرمولاسیونی با بافت مایع داره که در اون SPF هم هست و میتونه تا حد خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنه.

خرید لباس زیر

کرم پودر استی لادر

رپوتاژ-تبلیغات ad

و آخرین معرفی برای بهترین کرم پودر در دنیا ، کرم پودر استی لادر مخصوص پوست چرب، مختلط و نرمال هست.
ویژگی های کرم پودر استی لادر:


24ساعت موندگاری روی پوست

ضد آب

ضد تعریق و رطوبت

ضد جوش و غیر آکنه زا

مقاوم در برابر اکسید شدن

تست شده توسط متخصص پوست

کنترل چربی پوست

فاقد مواد مضر

فاقد عطر و بو

کاور بسیار عالی

ظاهر نهایی مات و طبیعی


شعاری که این برند روی محصولش گذاشته “اعتماد به نفس رو تنت کن!” هست. در واقع شما با استفاده از استی لادر به بهترین شکلِ ممکن پوستتون رو کاور میکنید بدونِ این که اون رو از حالت طبیعی خودش بیرون بیارین، در واقع میشه گفت این کرم پودر پوست دوم و بی عیبی برای شما خواهد بود.


در طول زمانی که روی پوستتون هست چربی اون رو کنترل میکنه و اجازه براق و چرب شدن رو به اون نمیده به همین خاطر هم شما خیالتون راحته که کرم پودر و میکاپتون تا آخرین لحظه مات و یکدست باقی میمونه.این یکی از ویژگی هایی هست که باعث شده استی لادر بینِ میکاپ آرتیست های حرفه ای کرم پودری به شدت محبوب باشه.


تکسچر مایع و سبک اون باعث میشه خیلی راحت اون رو روی پوستتون فید کنید وحتی اگر فردی مبتدی هستین بتونید بهترین نتیجه رو از اون بگیرین.

لباس خواب برند لباس سکرت


اگر پوست تیره ای داشته باشین ممکنِ ب این مشکل برخورده باشین که کرم پودر روی پوستتون خاکستری رنگ دیده بشه، باید بگم استی لادر این کمشکل رو برای شما حل کرده ، کافیه رنگ مورد علاقه ای که نزدیک به رنگ پوستتون هست ، انتخاب کنین میبینید که به هیچ عنوان تناژ خاکستری نمیگیرید.


رنگ بندی این محصول رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید و اگر نمیدونید چه محصولی رو باید انتخاب کنید کافیه با مشاورین اون تماس بگیرین تا شما رو راهنمایی کنند.

5 تا از بهترین های دنیارو به شما معرفی کردیم، میدونید که محصولات و برندهای دیگه ای هم میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین برندهای آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در کنار دیدنِ اونها، میتونید محصولِ مورد نیاز و علاقتون رو با خیالی راحت از اورجینال بودن اون تهیه کنید. چرا که مای سفورا تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو