توسعه‌ دهنده بازی Stellar Blade رسما شریک ثانویه پلی‌ استیشن می‌ شود

منبع: پلازا

2

1402/9/4

14:40


توسعه‌ دهنده بازی Stellar Blade رسما شریک ثانویه پلی‌ استیشن می‌ شود

توسعه‌ دهنده بازی Stellar Blade که استودیو SHIFT UP Corporation بود اخیرا شریک ثانویه کمپانی پلی استیشن شده و قرار است زین پس بازی های بیشتری را برای این کمپانی قدرتمند توسعه دهد.

فهرست مطالب

محصول اکشن و آینده استودیو کره ای Shift Up با تمام سروصدای جذاب و انعطاف پذیری هایی که در روند توسعه بازی به خرج داد در نهایت توانست تمام موانع پیش روی خود را پشت سر بگذارد و نظر روسای سونی را برای خرید این استودیو جذب کند. این بازی انحصاری و جذاب قرار است در آینده فقط و فقط برای پلی استیشن 5 منتشر شود. مشارکت چشمگیر استودیو Shift Up روی تثبیت بهتر بازی سبب شد تا مدیران پلی استیشن نظر دیگری نسبت به این استودیو کره ای داشته باشند. اخیرا سونی قرار داد رسمی امضاء شده با Shift Up را منتشر کرده که نشان میدهد استودیو سازنده بازی Stellar Blade به عنوان شریک ثانویه سونی درآمده است.

بازی Stellar Blade یک محصول اکشن و ماجراجویی و مبارزه ای از سوی استودیو SHIFT UP Corporation بوده که در نهایت قرار است از سوی کمپانی سونی برای پلی استیشن 5 منتشر شود. تاریخ انتشار بازی برای 2023 درنظر گرفته شده بود که به نظر میرسد به سال 2024 موکول شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو