برادران وارنر و دی سی خود را برای شکست تجاری فیلم Aquaman 2 آماده می‌کنند

منبع: فیگار

2

1402/9/5

12:53


کمپانی بزرگ دی‌سی و برادران وارنز پیش بینی کرده‌اند که فیلم Aquaman 2 ، به اندازه سری اول این فیلم موفق نخواهد بود. قسمت اول این فیلم با فروش 335…

برادران وارنر و دی سی خود را برای شکست تجاری فیلم Aquaman 2 آماده می‌کنند

کمپانی بزرگ دی‌سی و برادران وارنز پیش بینی کرده‌اند که فیلم Aquaman 2 ، به اندازه سری اول این فیلم موفق نخواهد بود. قسمت اول این فیلم با فروش 335 میلیون دلار در بازار داخلی و 817 میلیون دلار در جهان، شگفتی‌ساز شد.

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) که توسط استودیوی دی‌ سی و برادران وارنر تولید شده، قرار است در تاریخ 22 دسامبر (1 دی) به اکران برسد. با این حال، بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود که این فیلم نتواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال شکست تجاری فیلم Aquaman 2

گزارش باکس آفیس نشان می‌دهد که فیلم افتتاحیه “برادران وارنر دیسکاوری و دی‌سی” در اولین هفته اکران داخلی، 32 تا 42 میلیون دلار فروش داشته و در پایان اکران داخلی به احتمال زیاد از 168 میلیون دلار بیشتر نخواهد شد. این فیلم در حالی که در گیشه ناکام بود، رقیبی در آخر هفته کریسمس ندارد و بخش اعظمی از سینماهای آیمکس را اشغال خواهد کرد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom این ناکامی را تجربه خواهد کرد. این فیلم در زمان اکران قسمت اول خود، با بازی “جیسون موموآ” و “امبر هرد”، با فروش 335 میلیون دلار در بازار داخلی و 817 میلیون دلار در سایر نقاط دنیا، شگفتی‌ساز شد.

فیلم Aquaman 2

جیسون موموآ, بازیگر فیلم «آکوامن 2»، قبلا گفته بود که موفقیت فیلم اول او را غافلگیر کرده است و این کسب‌وکار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. پس از اکران فیلم “انتقام‌جویان: پایان بازی”، چند فیلم مانند “راهی به خانه نیست” و “نگهبانان کهکشان 3” همچنان فروش بالا خود را حفظ کردند؛ اما فیلم‌هایی مانند “مرد-مورچه‌ای 3″، “فلش”، “شزم: خشم خدایان” و “کاپیتان مارول 2” به شکست تجاری منجر شدند. فیلم آکوامن 2  با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده و با فیلمبرداری مجدد چند صحنه، هزینه تولید و بازاریابی آن به 350 میلیون دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو