فرانچسکو کاماردا کیست الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/9/5

18:32


میلان در هفته پانزدهم سری آ با میدان دادن به بازیکن 15 ساله خود تاریخ سازی کرد.

فرانچسکو کاماردا کیست الان کجاست؟ + بیوگرافی

تاریخ سازی یک بازیکن 15 ساله در سری آ

به گزارش نم نمک و به نقل ار ساکرنت ، پنالتی نیمه اول تئو هرناندز ، مدافع فرانسوی ، میلان را شنبه شب در خانه فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رساند که این پیروزی ، اولین پیروزی میلانی ها در 5 بازی اخیرشان در لیگ بود. هرناندز در وقت های تلف شده نیمه اول پس از خطای  فابیانو پاریسی از روی نقطه پنالتی توانست برای تیمش گلزنی کند. 

فرانچسکو کاماردا کیست الان کجاست؟ + بیوگرافی

فرانچسکو کاماردا کیست الان کجاست؟ + بیوگرافی

اما میلان در نیمه دوم فرانچسکو کاماردا را به زمین بازی آورد تا این بازیکن با 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن جوان ترین بازیکن تاریخ سری آ ایتالیا شود. 

استفانو پیولی سرمربی 58 ساله میلان گفت : فرانچسکو پسر خوبی است. او خوب کار می کند و ما نیز به شادابی او نیاز داریم. او بسیار جوان اما بسیار بالغ است. همه ما برای او بسیار خوشحال بودیم. من جای پدربزرگ او هستم. 

سرمربی میلان در بخش بعدی صحبت هایش نیز گفت : نیمه اول خوبی داشتیم و توانستیم در نیمه دوم به خوبی بازی را مدیریت کنیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.  من مطمئن هستم که وقتی نتیجه بگیریم ، می توانیم سبک بازی همیشگی مان را نیز با اعتماد به نفس بیشتری نشان دهیم.

میلان با 26 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و پنج امتیاز کمتر از اینترمیلان صدرنشین دارد. فیورنتینا نیز با 20 امتیاز در رده ششم است. بازی بعدی میلان ، سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل بوروسیا دورتموند است و پس از آن شنبه هفته آینده در سری آ میزبان فروزینونه خواهد بود.

در دیگر بازی هم لاتزیو در ادامه روند نزولی خود این بار مقابل سالرنیتانای انتهای جدولی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به رتبه دهم سقوط کرد.

اما ناپلی ها در اولین حضور ماتزاری به عنوان سرمربی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند در برگامو با نتیجه 2 بر یک آتالانتا را شکست دهند. با این پیروزی ناپلی ها جایگاه چهارمی خود را تثبیت کردند.


بیوگرافی فرانچسکو کاماردا

فرانچسکو کاماردا متولد 10 مارس 2008 بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو