معرفی اس اس دی MSI SPATIUM M570؛ نهایت سرعت و ظرفیت

منبع: گیمفا

3

1402/9/6

10:45


این روزها استفاده از حافظه ذخیره سازی SSD در پلتفرم‌های مختلف از لپ تاپ و سیستم قدیمی گرفته تا کنسول‌های گیمینگ و سیستم‌های حرفه‌ای به یک ضرورت تبدیل شده است. در میان برندهای مختلف می‌توان به SSDهای ساخت کمپانی MSI اشاره کرده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با داشتن سرعت و دوام بالا با بیشتر پلتفرم‌ها موجود […]

معرفی اس اس دی MSI SPATIUM M570؛ نهایت سرعت و ظرفیت

این روزها استفاده از حافظه ذخیره سازی SSD در پلتفرم‌های مختلف از لپ تاپ و سیستم قدیمی گرفته تا کنسول‌های گیمینگ و سیستم‌های حرفه‌ای به یک ضرورت تبدیل شده است. در میان برندهای مختلف می‌توان به SSDهای ساخت کمپانی MSI اشاره کرده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با داشتن سرعت و دوام بالا با بیشتر پلتفرم‌ها موجود سازگار است. در همین رابطه می‌توان به اس اس دی‌های سری MSI SPATIUM اشاره کرد که با مشخصات جذاب و گارانتی معتبر به بازار عرضه شده‌اند.

این روزها رسانه‌های ذخیره‌سازی قدیمی مانند هارد دیسک دیگر جوابگوی این حجم از داده‌های کاربران نبوده و صد البته سرعت هم در این زمینه حرف اول را می‌زند. پلتفرم‌های مختلف برای سرگرمی مانند بازی‌ها علاوه بر اینکه فضای زیادی از سیستم شما را اشغال می‌کند، به حافظه ذخیره‌سازی بسیار پرسرعتی هم نیاز دارد.

از طرفی SSDها سریع‌ترین نوع حافظه‌های ذخیره‌سازی به حساب می‌آیند که این روزها با کاهش قیمت همراه شده‌اند. در همین رابطه می‌توان به برند MSI اشاره کرد که گزینه‌های متنوعی را برای همه سلیقه‌ها و نیازها روانه بازار کرده است. 

اس اس دی SPATIUM M570؛ بهترین گزینه برای کاربران حرفه‌ای

MSI SPATIUM M570

SPATIUM M570 را می‌توان شاهکار جدید ام اس آی در میان حافظه‌های پرسرعت PCIe 5.0 دانست که باب دل کاربران حرفه‌ای و گیمرهاست. سرعت خواندن و نوشتن در حافظه SPATIUM M570 به بیش از ۱۰ هزار مگابایت در ثانیه می‌رسد.

همچنین MSI برای مدیریت دما و دفع حرارت حافظه اس اس دی گیمینگ خود از هیت سینک آلومینیومی برنزی با طراحی زیبا و جالب بهره برده تا رسیدن به سرعت‌های بالا در انتقال اطلاعات با عملکرد بهتر SPATIUM M570 همراه باشد.

در واقع استفاده سیستم خنک‌کننده موجب شده تا عملکرد اس اس دی SPATIUM M570 در سرعت‌های بالا بهبود یافته و بر طول عمر آن بیفزاید. همچنین اس اس دی PCIe 5.0 جدید ام اس آی در ظرفیت‌ ۲ ترابایت روانه بازار شده و طیف گسترده‌ای از قابلیت های پیشرفته تصحیح خطا مانند ECC و E2E را پشتیبانی می‌کند و از دوام و طول عمر بسیار عالی بهره می‌برد.

در انتها باید گفت که اس اس دی های سری MSI SPATIUM در ظرفیت‌ها و تنوع‌های مختلف متناسب با نیاز و سلیقه کاربران معرفی شده و با بیشتر پلتفرم‌های مختلف قدیمی و جدید سازگار است. هم‌اکنون SSD های فوق با گارانتی معتبر در بازار ایران قابل تهیه بوده و می‌توان روی پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها حساب ویژه‌ای باز کرد.

لازم به ذکر است حافظه های SSD شرکت MSI با گارانتی معتبر ۵۰ ماهه شرکت ماتریس در بازار موجود است .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو