دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟

منبع: تکراتو

3

1402/9/7

09:00


تقریبا ۳۰ درصد مشتریان قدیمی دوباره به کسب‌وکار شما مراجعه خواهند کرد؛ با استفاده از روش‌های مختلفی مثل حفظ تعامل، نرخ مراجعه مجدد مشتریان قدیمی به کسب‌وکار شما افزایش خواهد یافت. یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌iای حفظ تعامل با مشتریان قدیمی، ارسال پیام کوتاه در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف است. همچنین از این سرویس…

دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟

تقریبا ۳۰ درصد مشتریان قدیمی دوباره به کسب‌وکار شما مراجعه خواهند کرد؛ با استفاده از روش‌های مختلفی مثل حفظ تعامل، نرخ مراجعه مجدد مشتریان قدیمی به کسب‌وکار شما افزایش خواهد یافت. یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌iای حفظ تعامل با مشتریان قدیمی، ارسال پیام کوتاه در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف است. همچنین از این سرویس پیامکی می‌توانید برای اطلاع‌رسانی در مورد محصول یا خدمات جدید نیز استفاده کنید. در این مطلب به معرفی کاربردهای دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری می‌پردازیم. سه دقیقه مطالعه این مطلب پاسخ جامعی برای سوال «دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟» به شمار می‌رود.

ارسال پیامک تبلیغاتی متناسب با نیاز مخاطب؛ یکی از کاربردهای دستگاه ذخیره شماره

پیامک‌های تبلیغاتی نامرتبط باعث ایجاد حس ناخوشایند در مخاطبان می‌شوند؛ بنابراین رویکرد اصلی در اجرای برنامه‌های بازاریابی را بر ارسال پیام مرتبط با نیاز مخاطب قرار بدهید. چراکه پیام‌های بی‌ربط به نیاز مخاطب باعث خدشه دار شدن جایگاه برند در ذهن افراد خواهد شد. ازاین‌رو ارسال پیامک به مخاطبانی که به پرسونای برند شما نزدیک‌تر باشند، ضروری است. پرسونا به گروهی از افراد با حداقل یک وجه مشترک گفته می‌شود که در هر کسب‌وکاری نیز متفاوت هستند. مخاطبان قرار گرفته در پرسونا با احتمال بیشتری به یکی از مشتریان کسب‌وکار تبدیل خواهند شد؛ بنابراین شناخت پرسونا و گروه‌بندی این افراد در دسته‌های مختلف، یکی از الزاماتی است که باید قبل از ارسال پیامک انبوه در نظر بگیرید.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اجرای برنامه‌های بازاریابی متناسب با نیاز مخاطب باعث افزایش احتمال دیده شدن پیام تبلیغاتی خواهد شد. ذخیره کردن شماره مخاطبان در گروه‌های مختلف و با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، ایده‌ای عالی برای افزایش راندمان ارسال sms به شمار می‌رود. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، بانک جامعی از شماره تلفن است که در دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در ارسال پیامک‌های انبوه نیازی به هزینه بالا برای فرستادن sms به تعداد بی‌شماری از مخاطبین نخواهید داشت؛ به‌این‌ترتیب هزینه اجرای بازاریابی و ارسال پیامک با  خرید پنل اس ام اس نیز کاهش می‌یابد.

دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟

دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟ شماره‌های به‌روز را در دسترس قرار می‌دهد

خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان باعث ایجاد امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها می‌شود. با در اختیار داشتن دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، ارسال انواع پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، راحت‌تر انجام خواهد شد؛ زیرا این دستگاه امکان دسترسی به بانک جامع و به‌روز شماره تلفن مشتریان را فراهم می‌کند.

استفاده از دستگاه ذخیره شماره تماس برای ارسال پیامک انبوه با استفاده از سامانه پیامک یکی از مهم‌ترین کاربردهای این وسیله به شمار می‌رود. پیام‌های تبلیغاتی به‌دلیل هزینه پایین‌تر و راندمان بالاتر نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و در دسترس بودن برای همه مخاطبان، یکی از بهترین راه‌های اجرای تبلیغات و افزایش فروش محسوب می‌شوند.

با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان برای نیش مارکتینگ اقدام کنید

دستگاه ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان بانک جامعی از شماره همه افراد در تعامل با کسب‌وکار را در اختیارتان خواهد گذاشت. ازاین‌رو دسترسی کاملی به مخاطبانی با احتمال تبدیل شدن به مشتری را دارید.  همه شماره تلفن‌های ثبت‌ شده در دستگاه ثبت شماره مشتری چندان کاربردی نیستند. چراکه در بعضی از استراتژی‌های بازاریابی نیازی به هدف قرار دادن همه مخاطبان نخواهید داشت. یکی از این استراتژی‌های تبلیغات، نیش مارکتینگ است. در بازاریابی گوشه‌ای یا همان نیش مارکتینگ فقط بخشی از مخاطبان یک کسب‌وکار هدف اجرای برنامه‌های بازاریابی قرار می‌گیرند.

اجرای استراتژی‌های بازاریابی و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند با برخی از شماره‌های ذخیره شده در دستگاه شماره گیر مشتری، برای افزایش فروش در بازه زمانی کوتاه‌مدت موثرتر خواهد بود. تعدادی از شماره‌های ثبت شده در دستگاه ذخیره موبایل را برای استفاده در نیش مارکتینگ جدا کنید. اجرای نیش مارکتینگ باعث ارسال پیام‌هایی متناسب با نیاز مخاطب نیز خواهد شد.

ارسال کارت ویزیت الکترونیکی فروشگاه؛ کاربردی از دستگاه ذخیره موبایل

افزایش دسترسی به اینترنتی و گوشی هوشمند باعث استقبال از کارت ویزیت الکترونیکی شده است. ارائه کارت ویزیت‌های کاغذی روشی منسوخ شده برای یادآوری مراجعه دوباره به کسب‌وکارها به شمار می‌رود. ازاین‌رو بسیاری از کسب‌وکارها بعد از ذخیره شماره موبایل مشتری برای ارسال کارت ویزیت اقدام می‌کنند. این کار با استفاده از دستگاه ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان به‌راحتی امکان‌پذیر است.

امکان ایجاد خبرنامه پیامکی با دستگاه ذخیره شماره موبایل

یکی از کاربردهای دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، ارسال خبرنامه است. خبرنامه‌ها از طریق پنل پیامک یا ایمیل به مشتری ارسال می‌شوند. مخاطبانی که خودشان با شما تماس گرفته‌اند، تمایل بیشتری به استفاده از محصولاتتان و مطالعه خبرنامه دارند. ازاین‌رو از دستگاه ذخیره شماره تماس مشتری برای ارسال لینک خبرنامه استفاده کنید.

دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟

خرید دستگاه ذخیره شماره مشتری فراز اس‌ام‌اس؛ انتخابی برای حفظ تعامل با مشتری

استفاده از سامانه‌های پیامکی یکی از روش‌های متداول برای اجرای استراتژی‌های بازاریابی به شمار می‌رود. این روش، ارزان، در دسترس و با بازدهی بالا است که توسط بسیاری از مخاطبین کسب‌وکارها دیده می‌شود. ازاین‌رو خرید دستگاه ذخیره و ثبت شماره مشتریان ایده‌ای عالی برای اجرای استراتژی‌های پیامکی به شمار می‌رود. با استفاده از این دستگاه می‌توان انواع روش‌های تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه و منطقه‌ای را اجرا کرد؛ بنابراین ذخیره شماره موبایل مخاطبان و مشتریانی که حداقل یکبار با کسب‌وکار شما تماس گرفته‌اند برای استفاده در تبلیغات موثر است.

در این مقاله به بررسی کاربردهای مختلف دستگاه ثبت شماره پرداختیم تا بدانید «دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد». خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، راهکار ایده‌آلی برای جمع‌آموری شماره مخاطبان و دسترسی به بانک جامعی از مشتریان بالقوه به شمار می‌رود. برای خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به سایت فراز اس‌ام‌اس مراجعه کنید. این دستگاه امکان اتصال به اینترنت، ایجاد باشگاه مشتریان و ارسال پیامک خوشامدگویی را فراهم می‌کند. برای تماس با فراز اس‌ام‌اس فقط کافی است نام این سایت را در موتورهای جست‌وجو وارد کنید.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو