بازی Red Dead Redemption 2 با بیش از 77000 بازیکن در استیم به رکورد جدیدی رسید

منبع: پلازا

1

1402/9/7

14:34


بازی Red Dead Redemption 2 با بیش از 77000 بازیکن در استیم به رکورد جدیدی رسید

تخفیف جمعه سیاه برای بازی Red Dead Redemption 2 سبب شد تا رکورد جدیدی برای این بازی در پلتفرم رایانه های شخصی از سال 2019 تا به امروز ثبت شود که این موضوع بیانگر علاقه گیمرهای بسیاری به بازی بوده است.

بازی جهان باز و ماجراجویی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه اش که مربوط به سال 2018 بوده به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد و به صورت مداوم در حال گسترش و بروزرسانی بود. این بازی در طول سال های متعدد به فروش 57 میلیون نسخه فیزیکی در سراسر جهان رسید و در همین حال توانست رکورد جدیدی را در بخش استیم به ثبت برساند. بازی Red Dead Redemption 2 با تخفیف 67 درصدی خود توانست فروش بالایی را به ثبت برساند که طبق گزارش های منتشر شده از سوی SteamDB بدنیست بدانید در آخر هفته که مربوط به جمعه سیاه بوده این بازی کورد حضور تعداد 77655 هزار کاربر را به خود اختصاص داد که بالاترین تعداد حضور بازیکنان در این بازی بوده است.

راک استار در گذشته با نسخه های قدیمی این بازی نتوانست به چنین رکوردی نزدیک شود که بدنیست بدانید در میان محصولات راک استار بازی Grand Theft Auto 5 پرفروش ترین و پر کاربرترین عنوان بوده است که به نظر میرسد این موضوع قبل از انتشار جی تی ای 6 باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو