انشا در مورد زنگ ورزش

منبع: دانش‌چی

1

1402/9/10

00:56


انشا دانش آموزی درباره زنگ ورزش

انشا در مورد زنگ ورزش

انشا با موضوع زنگ ورزش به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا زنگ ورزش

آیا می‌دانستید که زنگ ورزش به عنوان زنگ خطر برای چربی‌ها محسوب می‌شود؟ زمانی که در مدرسه نوبت به کلاس ورزش و تندرستی می‌رسد، چربی‌های بدن شروع به لرزش می‌کنند. آن‌ها سالیان سال در بدن دانش‌آموزان جا خوش کرده‌اند و حالا باید با انجام حرکات تخصصی جای خود را به عضلات بدهند. کدام فرمانروایی، قلمرو خود را به راحتی از دست می‌دهد؟ این چربی‌ها آن‌قدر استراحت کرده‌ و سرزمین خود را گسترش داده‌اند که دیگر نمی‌توانند به رفتن و نقل مکان کردن فکر کنند.

اما معلم ورزش زرنگ‌تر از آن‌ها است. البته می‌شود گفت که برخی معلم‌ها باهوش هستند. برخی نیز دوست چربی‌ها به حساب می‌آیند و فعالیت‌هایی به دانش‌آموزان می‌دهند که تحرک کم‌تری داشته باشد.

در زنگ ورزش دانش‌آموزان به دو دسته تقسیم می‌شوند. آن‌هایی که فعال هستند و آن‌هایی که همیشه خسته‌اند. بدن دسته فعال به تحرک و فعالیت‌های سنگین عادت دارد. آن‌ها خودشان را با این شرایط تطبیق داده‌اند و می‌دانند که یک روز در هفته باید با بالا و پایین پریدن کنار بیایند. دسته دوم اما گونه عجیب‌تری هستند. آن‌ها تمام تابستان را صرف خوابیدن کرده‌اند و اکنون باید یک شوک عظیم به بدن‌شان بدهند. زمانی که کلاس ورزش شروع می‌شود، اجزای بدن‌شان فکر می‌کنند که زلزله آمده است؛ زیرا به دویدن و گرم کردن عادت ندارند. دانش‌آموز کم تحرک پس از تمام شدن قسمت اجباری ورزش، به سراغ فعالیت‌های نشسته می‌رود. در این صورت تنها گزینه‌ای که وجود دارد شطرنج است. شطرنج ورزش ذهنی است و به صورت نشسته و بدون تحرک زیاد انجام می‌شود؛ اما برای یک فرد تنبل حتی کار کشیدن از مغز نیز توانایی بسیار زیادی می‌خواهد.

در طول ترم، کلاس ورزش با هر خوبی و بدی می‌گذرد. زمان امتحان آن که می‌رسد، همه باید رستم درون خود را نمایان کنند. هیچ راه فراری برای رهایی از نبرد نیست. دانش‌آموزان باید فعالیت‌هایی که معلم ورزش از آن‌ها می‌خواهد را به درستی انجام دهند تا نمره قبولی بگیرند.

بسیاری فکر می‌کنند که زنگ ورزش جزو آسان‌ترین کلاس‌ها در مدرسه است. باید بگویم برای کسی که ورزش را دوست نداشته باشد، این کلاس سخت‌تر از ریاضی محسوب می‌شود.

انشا از زبان کتاب ریاضی

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو