فرش قرمز اماراتی ها زیر پای رئیس رژیم صهیونیستی

فرش قرمز اماراتی ها زیر پای رئیس رژیم صهیونیستی


منبع: ساعد نیوز

3

1402/9/10

01:18


ساعدنیوز: امارات 8 هفته پس از شروع بمباران غزه توسط اسرائیل، در پوشش برگزاری اجلاس آب و هوایی دبی «COP28» میزبان رئیس رژیم صهیونیستی می‌شود.

فرش قرمز اماراتی ها زیر پای رئیس رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، شش هزار کودک در نوار غزه زیر بمباران سنگین اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند و هزاران طفل در حملات سهمگین صهیونیست‌ها روزانه از ترس می‌میرند و زنده می‌شوند.

شدت جنایت در نوار غزه به حدی است که احساسات میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان جریحه دار شده و تا کنون مردم 93 کشور جهان پس از دیدن مظلومیت مردم غزه با برپایی تظاهراتی خواستار توقف کشتار مردم در فلسطین شده‌اند.

با وجود اعتراض مردم سراسر دنیا، مشاور رئیس امارات در امور دیپلماتیک انور قرقاش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را درگیری بین اسرائیل و حماس می‌خواند. سایر کشورهای عربی نیز حمایت از مردم فلسطین را تنها به اظهارنظر محدود کرده‌اند. در این شرایط، جروزالم پست دقایقی پیش از سفر رئیس رژیم صهیونیستی اسحاق هرتزوگ به امارات برای شرکت در اجلاس آب و هوایی دبی خبر داد.

در حالیکه هدف اجلاس COP28 بحث پیرامون تغییرات اقلیمی است اما جروزالم پست اعلام کرده، رئیس رژیم صهیونیستی قصد دارد، از فرصت حضور در اجلاس آب و هوایی دبی استفاده کرده و ضمن دیدارهای دیپلماتیک سطح بالا، موضع تل‌آویو را تقویت و زمینه آزادی اسیران اسرائیلی را فراهم کند.

کارشناس مسائل بین‌الملل محمد اصغری می‌گوید، «کشتار مردم غزه این‌بار نه از سرزمین‌های اشغالی بلکه از زمین بازی امارات هدایت می‌شود.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو