پایان آتش بس 7 روزه در غزه بدون اعلام تمدید

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/10

10:20


ساعدنیوز: منابع از پایان مدت آتش بس موقت در نوار غزه خبر دادند.

پایان آتش بس 7 روزه در غزه بدون اعلام تمدید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که آتش بس 7 روزه نوار غزه بدون اعلام تمدید آن پایان یافته است.

در همین حال، رسانه‌های فلسطینی امروز (جمعه) گزارش دادند که صدای انفجارها و تیراندازی‌ها در شمال نوار غزه شنیده شده است و جنگنده‌ها و پهپادها در مناطق شمال غربی شهر غزه به صورت گسترده به پرواز درآمدند.

سایت عبری وای نت نیز گزارش داد که با وجود گزارش‌هایی مبنی بر تمدید آتش بس موقت در نوار غزه، اما آژیرهای خطر در شهر سدیروت و در شهرک‌های یهودی‌نشین جافیم و ایفز و نیر به صدا درآمدند.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک راکت از نوار غزه به سمت غلاف غزه شلیک شد و گنبد آهنین آن را رهگیری کرد.

پیشتر روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری امروز جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در مورد تمدید آتش بس موقت برای هشتمین روز توافق کردند.

در حالی که هفتمین روز آتش بس قبل از اعلام آغاز اجرای آن، با پیچیدگی‌های بسیاری مواجه بود؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش دادند که برآوردهایی در اراضی اشغالی وجود دارد که امروز جمعه آخرین روز آتش بس در نوار غزه است و درگیری‌ها از روز شنبه از سر گرفته می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو