کشف هزاران سکه قرون وسطایی به همراه هفت شمشیر عصر برنز در آلمان

منبع: همگردی

3

1402/9/11

15:08


ایسنا/ براساس آخرین گزارش و خبرهای منتشر شده، کشف هزاران سکه قرون وسطایی به همراه هفت شمشیر عصر برنز در آلمان صورت پذیرفت.

گروهی از مرمتگران داوطلب موفق شدند مجموعه ای از آثار تاریخی چند هزار ساله از جمله هفت شمشیر و هزاران سکه نقره، جواهر و سفال را شناسایی کنند. کاوشگران این اشیاء را سال گذشته در سه موقعیت جغرافیایی متفاوت در آلمان کشف کرده بودند.

نخستین اکتشاف در نزدیکی «میرو»، شهری واقع در شمال آلمان صورت گرفت. در جریان این کاوش تکه های هفت شمشیر 3000 ساله متعلق به عصر برنز کشف شد. باستان شناسان معتقدند این سلاح ها به عنوان پیشکش در این مکان قرار داده شده اند و گذر زمان باعث شکسته شدن آنها شده است. با این حال، باستان شناسان موفق شدند تکه های این شمشیرها را به یکدیگر متصل کنند.

مرمتگران همچنین حدود 6000 سکه نقره قرون وسطایی را در «روگن» جزیره ای آلمانی واقع در 200 کیلومتری «میرو» کشف کردند. بیشتر این سکه ها درون یک ظرف قرار داده شده بودند اما تعداد قابل توجهی نیز در خاک پراکنده شده بودند. با اینکه بیشتر این سکه ها در آلمان غربی ضرب شده بودند اما باستان شناسان به این نکته توجه کردند که حدود 10 درصد از آنها از انگلستان، دانمارک و مجارستان وارد شده بودند.

سومین اکتشاف نیز در «مولن» شهری در شمال آلمان صورت گرفت. در جریان این کاوش یک ظرف شامل 1700 سکه، یک گردنبند ساخته شده از طلا، مروارید، سنگ کریستال و مهره های کوارتز و چند انگشتر کشف شد.

کشف هزاران سکه قرون وسطایی به همراه هفت شمشیر عصر برنز در آلمان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو