قلم S Pen گلکسی S24 اولترا تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرد

منبع: تکراتو

1

1402/9/11

21:58


در فاصله کمتر از دو ماه که تا رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ باقی مانده، قلم S Pen گلکسی S24 اولترا تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرد.

قلم S Pen گلکسی S24 اولترا تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرد

در فاصله کمتر از دو ماه که تا رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ باقی مانده، قلم S Pen گلکسی S24 اولترا تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرد.

انتظار می‌رود سری جدید پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 ، گلکسی اس 24 پلاس و  گلکسی اس 24 اولترا در ژانویه 2024 وارد بازار شوند و تاکنون اطلاعاتی که از این سری فاش شده، نگاهی اجمالی به طراحی و مشخصات آن به ما داده است. اکنون نیز اطلاعات بیشتری نسبت به قلم پرکاربرد و جذاب S Pen گلکسی S24 اولترا در دست داریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قلم S Pen گلکسی S24 اولترا تاییدیه FCC آمریکا را دریافت کرد

وب سایت گواهی FCC اکنون شامل اطلاعاتی در مورد قلم S است که با شماره مدل EJ-PS928 شناسایی شده است. این لیست نشان می‌دهد که طراحی قلم جدید سامسونگ شبیه به آنچه در Galaxy S23 Ultra دیده می‌شود، دارای یک دکمه سمت چپ و یک دکمه فشاری کلیکی در بالا است.

S Pen در محدوده فرکانس 2402-2480 مگاهرتز کار می‌کند، که محدوده خاصی از فرکانس‌های رادیویی است و برای برقراری ارتباط با Galaxy S24 Ultra استفاده می‌شود. این داده‌ها شامل اطلاعاتی درباره موقعیت، فشار و جهت قلم S Pen است. این اطلاعات توسط Galaxy S24 Ultra برای ارائه ویژگی‌های مختلف مانند تشخیص دست خط، حرکات و کنترل از راه دور استفاده می‌شود.

قلم طولی در حدود ۱۰۴.۶۴ میلی‌متر دارد، اما وزن آن هنوز مشخص نشده است. علاوه بر این، امتیاز IP آن هنوز تأیید نشده است.

قلم S Pen گلکسی S24 اولترا

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا

گزارش جدیدی نیز روشنگر ویژگی‌ها و طراحی خود گوشی است. گفته می‌شود Galaxy S24 Ultra دارای طراحی نازک با لبه‌های تقریباً صاف و صفحه نمایش تخت است. این تلفن قدرت خود را از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 که مخصوص این سری ساخته شده، می‌گیرد و دارای ۱۲ گیگابایت رم است. گزینه‌های ذخیره‌سازی از ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت متغیر است. سامسونگ نیز توانایی‌های خنک‌کنندگی گلکسی S24 Ultra را ۱.۹ برابر نسبت به نسل قبلی آن بهبود داده است.

ستاپ دوربین چهارگانه در پشت گوشی همچنان وجود دارد که شامل یک حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر است. همچنین، این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که از شارژ ۴۵W پشتیبانی می‌کند.

این‌ها اطلاعاتی است که تاکنون از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده و باز هم ممکن است تا آخرین روز نزدیک به رونمایی ، شاهد تغییراتی جدید و شایعاتی گوناگون باشیم و کماکان باید تا روز رونمایی از این محصولات جذاب سامسونگ منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قلم S Pen گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو