همراه با پهلوان کوچک بعد از دیدار با رهبر انقلاب + فیلم

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/12

10:39


ساعد نیوز: اجرای برنامه زورخانه‌ای در حضور رهبر معظم انقلاب در دیدار قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با معظم‌له و تمجید و تفقد دوباره ایشان به این ورزش ملی - مذهبی، وظیفه مسئولان ورزش و به خصوص فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را برای ترویج و توجه به این رشته دو چندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، اول آذر امسال بود که مدال‌آوران، مسئولان و قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در ابتدای دیدار، تیم جوانان زورخانه‌ای کشورمان در حضور رهبر انقلاب برنامه زیبایی را اجرا کردند که مورد توجه ایشان قرار گرفت.

در حاشیه دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب، تعدادی از نوجوانان ورزشکار که دقایقی در حسینیه امام خمینی (ره) به اجرای ورزش باستانی پرداختند، با معظم له تصویر یادگاری ثبت کردند. رهبر انقلاب از این نوجوانان قدردانی کردند و گفتند: امروز ورزشی که اینجا این بچه‌ها کردند، از ورزش زورخانه‌ای که ما در دوره‌ی جوانی دیدیم، انصافاً بهتر بود. هم چرخشان بهتر بود، هم میلشان بهتر بود، هم شنایشان بهتر بود، هم کار پایشان بهتر بود، همه چیزش بهتر بود.

یاسین مظهری که به همراه پدرش در خصوص دیدار با رهبر انقلاب گفت: آقای باران چمشه (رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی) چند روز پیش از آن به من گفته بود که آماده باش می‌خواهم یک جای خوب برویم. من هم گفتم می‌دانم کجا هست و می‌خواهیم پیش آقا برویم و خوشحال شدم. بعد از آن می‌خواستم چفیه آقا را بگیرم که یک نفر زودتر گرفته بود.

وی ادامه داد: پیش از آنکه برنامه خودمان را اجرا کنیم به دیدار با آقا و اجرای برنامه فکر می‌کردم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو