فیل اسپنسر: Game Pass یک سرویس سودآور است

منبع: گیمفا

2

1402/9/12

14:04


فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش گیمینگ مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با Windows Central فاش کرد که ایکس باکس بیش از یک میلیارد دلار در سال برای محتوای ثرد پارتی Game Pass خرج می‌کند و این سرویس را سودآور خواند.

فیل اسپنسر: Game Pass یک سرویس سودآور است

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش گیمینگ مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با Windows Central فاش کرد که ایکس باکس بیش از یک میلیارد دلار در سال برای محتوای ثرد پارتی Game Pass خرج می‌کند و این سرویس را سودآور خواند.

رییس برند ایکس باکس در این مصاحبه اظهار داشت:

ما در Game Pass سرویسی داریم که از نظر مالی مقرون به صرفه است و درآمدزایی می‌کند. ما پول زیادی را وارد بازار کرده‌ایم که سالانه شامل بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای پشتیبانی از بازی‌های ثرد پارتی Game Pass می‌شود.

آنچه در Game Pass می‌بینیم سرویسی است که از انواع بازی‌ها پشتیبانی می‌کند؛ از بزرگترین بازی‌ها گرفته تا بازی‌های مستقل ناشناخته‌ای که تا قبل از تجربه‌ی بازی نمی‌دانستید که آن‌ها را دوست خواهید داشت. اگر یک ناشر مستقل هستید، می‌توانید باید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید همه را وادار کنید که بازی من را تجربه کنند.

وی در ادامه گفت:

فکر می‌کنم بسیاری از ناشران به طور طبیعی به سمت ساخت بازی‌هایی کشیده می‌شوند که تا جای ممکن بزرگ باشندما می خواهیم این کار را نیز انجام دهیم. اما چون ما یک پلتفرم و یک سرویس اشتراک داریم، صرف نظر از انواع بازی‌هایی که انجام می‌دهند و داشتن افراد بیشتر برای بازی کردن و درگیر خود باقی می‌مانند، بخش بسیار مناسبی از استراتژی ما است.

وقتی به کارهای خود در طی ۱۲ ماه گذشته مانند Pentiment، Hi-Fi Rush، سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازی‌هایی مانند Grounded نگاه کنید، می‌بینید که همه این بازی‌ها موفقیت واقعی برای اشتراک و پلتفرم ما داشته‌اند. تنوع مدل‌های کسب و کار به ما اجازه می‎‌دهد روی انواع مختلف محتوا سرمایه‌گذاری کنیم و همچنان با آن محتوا موفقیت مالی داشته باشیم.

وقتی به کاتالوگ بازی‌های Bethesda نگاه می‌کنیم، واقعا هیجان‌زده می‌شویم. ما به کاتالوگ اکتیویژن بلیزارد نگاه می‌کنیم و در مورد کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، بسیار هیجان‌زده می‌شویم. این روزهای اولیه است، بنابراین باید با تیم‌هایی صحبت کنیم که از قبل روی چیزهایی کار می‌کنند. این موضوع مانند وجود یک تیم کمکی نیست که شما تنها بروید و چیزی را قرار دید. شما باید مطمئن شوید که آن تیم‌ها برای کاری که می‌خواهند روی آن کار کنند، اشتیاق کافی و لازم را دارند.

تنوع در مدل‌های کسب و کار ما در Microsoft Gaming به ما اجازه می‌دهد از انواع مختلف بازی‌ها پشتیبانی کنیم و هر بازی‌ای که می‌سازیم نباید همه آن‌ها از نوع بازی‌هایی باشند که تمام وقت شما را می‌گیرند.

نظر شما در این باره چیست؟


منبع: VGCharts

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو