تجدید دیدار ستاره‌های فیلم Home Alone در پیاده‌روی مشاهیر

منبع: گیمفا

1

1402/9/12

16:00


ستاره‌های فیلم Home Alone یعنی کاترین اوهارا و ماکولی کالکین در پیاده‌روی مشاهیر تجدید دیدار جالبی داشتند.

تجدید دیدار ستاره‌های فیلم Home Alone در پیاده‌روی مشاهیر

ستاره‌های فیلم Home Alone یعنی کاترین اوهارا و ماکولی کالکین در پیاده‌روی مشاهیر تجدید دیدار جالبی داشتند.

فیلم «تنها در خانه» یکی از فیلم‌های بسیار برجسته و ماندگار دنیای سینما به شمار می‌رود که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. حالا دو تن از بازیگران این اثر سینمایی یعنی کاترین اوهارا و ماکولی کالکین تجدید دیدار جالبی را داشتند، آن هم در مراسمی که در آن، ماکولی کالکین ستاره خودش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود را دریافت می‌کرد.

ماکولی کالکین اخیر ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به دست آورده و در مراسم برگزار شده برای آن نیز خود او حضور پیدا کرده است. علاوه بر او نیز ستاره‌های مختلفی از جمله نامزد و همکار سابقش برندا سانگ و همچنین هم‌بازی‌اش از فیلم «تنها در خانه» یعنی کاترین اوهارا حضور داشتند.

ستاره‌های Home Alone

ستاره‌های فیلم Home Alone

در فیلم «تنها در خانه» محصول سال ۱۹۹۰ میلادی، ماکولی کالکین نقش پسری به نام کوین را روایت می‌کند که وقتی خانواده‌اش به مسافرتی به پاریس می‌روند، او را به طور ناخواسته جا می‌گذارند. در ادامه او مجبور می‌شود تا با مهاجمان و سارقان خانه‌اش مقابله کند. این اثر توانست به فروش بسیار زیادی در گیشه دست پیدا کند و پرفروش‌ترین فیلم کمدی تاریخ باشد، آن هم تا قبل از اینکه The Hangover Part II محصول سال ۲۰۱۱ این عنوان را به دست بیاورد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید،‌ کاترین اوهارا و ماکولی کالکین تجدید دیدار گرم و صمیمانه‌ای در این مراسم داشتند و بازیگر برنده جایزه امی کاترین اوهارا نیز به مناسب به دست آوردن ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر توسط ماکولی کالکین، سخنرانی احساسی‌ای را ارائه کرده بود.

منبع: screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو