کوین فایگی: رابرت داونی جونیور به نقش مرد آهنی بازنمی‌گردد

منبع: فیگار

1

1402/9/13

14:07


«کوین فایگی»، مدیر عامل استودیوی مارول در مصاحبه‌ای جدید که با نشریه «ونایتی فیر» داشت اعلام کرد که «رابرت داونی جونیور» دیگر به دنیای سینمایی مارول و نقش مرد آهنی…

کوین فایگی: رابرت داونی جونیور به نقش مرد آهنی بازنمی‌گردد

«کوین فایگی»، مدیر عامل استودیوی مارول در مصاحبه‌ای جدید که با نشریه «ونایتی فیر» داشت اعلام کرد که «رابرت داونی جونیور» دیگر به دنیای سینمایی مارول و نقش مرد آهنی باز نخواهد گشت.

«کوین فایگی»، شب گذشته درباره بازگشت رابرت داونی جونیور به مارول صحبت‌هایی را انجام داد و به این موضوع پرداخت که بازگشت او به عنوان مرد آهنی، یک امر محال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کوین فایگی: رابرت داونی جونیور به نقش مرد آهنی بازنمی‌گردد

«کوین فایگی» درباره بازگشت شخصیت Iron Man به سینمای مارول گفت:

ما قصد داریم آن لحظه را حفظ کنیم و دست به تغییراتی درباره آن نزنیم. ما چندین سال سخت کار کرده‌ایم تا به این نقطه برسیم و هرگز تمایلی نداریم آن را به هیچ شکلی دست بزنیم.

مرد آهنی

«جو روسو» کارگردان فیلم انتقام‌جویان پایان بازی (Avengers: End Game) نیز چندی پیش در یک مصاحبه گفت:

ما در آخرین روز فیلمبرداری، خداحافظی غم‌انگیزی با «رابرت داونی جونیور» کردیم. همه از نظر عاطفی او را پشت سر گذاشته‌ایم. به او قول داده‌ایم که برای آخرین بار از او استفاده کرده‌ایم – تا همیشه.

برادران روسو چند سال پیش در یک پادکست به نام «ریل بلند»، اشاره کرده بودند که در صورت داشتن یک داستان جذاب، ممکن است به استودیوی مارول برگردند تا فیلم‌های جدیدی را کارگردانی کنند. «آنتونی روسو» در طی آن مصاحبه گفت:

بستگی به داستان دارد؛ اما بدون شک باید ارزشش را داشته باشد. ما باید هواداران را به طور غافلگیرکننده‌ای مبهوت کنیم. بنابراین نمی‌توانیم او را به یکباره بازگردانی کنیم. باید داستانی غیرقابل پیش‌بینی، نوآورانه و جذاب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت شخصیت مرد آهنی چیست؟ آیا حضور او می‌تواند به دنیای سینمایی مارول کمک کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو