دانلود قسسمت دهم سریال مرداب (قسمت ۱۰) نسخه کامل و لینک مستقیم

دانلود قسسمت دهم سریال مرداب (قسمت ۱۰) نسخه کامل و لینک مستقیم


منبع: گیمفا

2

1402/9/14

00:24


قسمت دهم سریال مرداب (قسمت ۱۰) ترافیک نیمه رایگان و کامل لینک مستقیم. سریال مرداب قسمت ۱۰ دهم به کارگردانی برزو نیک نژاد، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری و در ژانر معمایی درام است. در سریال «مرداب» بازیگرانی همچون حامد کمیلی، ستاره پسیانی، شهرام حقیقت دوست و مهدی هاشمی ایفای نقش می کنند. […]

دانلود قسسمت دهم سریال مرداب (قسمت ۱۰) نسخه کامل و لینک مستقیم

قسمت دهم سریال مرداب (قسمت ۱۰) ترافیک نیمه رایگان و کامل لینک مستقیم. سریال مرداب قسمت ۱۰ دهم به کارگردانی برزو نیک نژاد، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری و در ژانر معمایی درام است. در سریال «مرداب» بازیگرانی همچون حامد کمیلی، ستاره پسیانی، شهرام حقیقت دوست و مهدی هاشمی ایفای نقش می کنند.

سریال مرداب هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح

خلاصه داستان سریال مرداب

قصه سریال مرداب در شهری کوچک واقع در تپه‌ها روایت می‌شود جایی که رازها و پیچیدگی‌هایی در سایه ارتباطات پنهان شده‌اند و شخصیت اصلی سریال مرداب جوانی باهوش و دلسوز است که به شهر برمی‌گردد و سعی می‌کند رازهای مربوط به مرگ عجیب پدرش را حل کند که در این مسیر با شخصیت‌های دیگری آشنا می‌شود

بازیگران سریال مرداب

در سریال مرداب بازیگرانی همچون آرش ظلی پور، الهام اخوان، الیکا ناصری، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، شهرام حقیقت دوست، صفر محمدی، مجتبا پیرزاده، مجید پتکی، محمود نظرعلیان، مهدی هاشمی، یسنا میرتهماسب ایفای نقش میکنند.

دانلود قسمت دهم سریال مرداب با لینک مستقیم از لینک زیر

دانلود سریال مرداب قسمت ۱۰

******************************

سریال نیسان آبی ۲ داستان ادامه ی فصل اول این سریال است. قضیه بعد از سفر استانبول شروع می شود، جمشید که تمام سرمایه های بدست آورده را به باد داده بود دستگیر می شود و به ایران برگردانده می شود. قسمت اول سریال دفتر یادداشت و قسمت اول نیسان آبی ۲ در یک هفته منتشر می شود.

دانلود نیسان آبی ۲

بازیگران سریال نیسان آبی ۲ 

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی از بازیگران فصل دوم نیسان آبی هستند.

این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد، نویسندگی سعید دولتخانی و تهیه ‌کنندگی احسان ظلی پور و در ژانر کمدی میباشد، در سریال «نیسان آبی ۲» بازیگرانی همچون حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری و ایمان صفا ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت

قصه سریال دفتر یادداشت داستان دو دوست به نام ایرج و حمید که رفقای قدیمی از دوران کودکی هستند را روایت می‌کند که به‌طور اتفاقی وارد دنیای پیچیده پرونده‌های جنایی می‌شوند و پای آنها به طور ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود…

بازیگران سریال دفتر یادداشت

در سریال دفتر یادداشت بازیگرانی همچون رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان ازشمسی فضل الهی، و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان ایفای نقش میکنند.

سریال دفتر یادداشت

صنعت فیلم ‌سازی یک صنعت مهم در دنیاست و هنوز هم با وجود پیشرفت‌ها و تحولات چشمگیری که در حوزه ابزارهای سرگرمی رخ داده، به عنوان یک سرگرمی پرطرفدار بر قوت خود باقی است. حتما شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که اکثر فیلم‌ها و سریال‌های سال را دنبال می‌کنید؛ بنابراین طبیعی است که از همین حالا به دنبال بهترین فیلم‌های ۲۰۲۳ باشید. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، نحوه دسترسی کاربران به فیلم‌ها و سریال‌های جدید است. امکان دانلود فیلم از طریق سایت‌های عرضه‌کننده آن، فرصت ایده‌آلی برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال فراهم ساخته که بتوانند به راحتی به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بنشینند. علاوه بر قابلیت دانلود فیلم در سایت‌های منتشرکننده فیلم و سریال، کاربران می‌توانند به فهرست کامل و بلند بالایی از فیلم‌های جدید دسترسی پیدا کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو