معرفی تمام بازیگران سریال سایه باز به همراه بیوگرافی و عکس

معرفی تمام بازیگران سریال سایه باز به همراه بیوگرافی و عکس


منبع: آرگا

3

1402/9/14

11:13


سایه باز یکی دیگر از سریال های ایرانی در بخش شبکه نمایش خانگی است. اگر مشتاق به آشنایی با بازیگران سریال سایه باز هستید ما را تا انتهای مطلب دنبال کنید.

مجموعه تلویزیونی ایرانی سایه باز یکی از سریال های جدید مشترک ترکی و ایرانی می باشد که علی یاور هم کارگردان و هم تهیه کننده و هم نویسنده آن است.این اثر در مورد یک تاجر و سازنده برج به اسم برزو شمس می باشد در شب جشن اسم گذاری یکدانه نوه خود با رفیق قدمی اش مواجه می گردد و این دیدار پرده از گذشته برزو شمس برداشته و زندگی او را متحول می کند. سریال سایه باز متشکل از نوزده قسمت در نوزدهم ماه مهر سال ۱۴۰۲ برای اولین بار به روی آنتن رفت. در این مطلب شما را با بازیگران سریال سایه باز آشنا خواهیم کرد.

بازیگران سریال سایه باز با عکس و بیوگرافی

سایه باز نامی است که از سوی عوامل این سریال انتخاب شده است، در سال ۱۴۰۲ این سریال اولین قسمت خود را پخش کرد. در این مجموعه تلویزیونی هنرمندانی همچون سام قریبیان، مهدی هاشمی، شبنم قلی خانی، شکیب شجره، فاطمه گودرزی، شاهد احمدلو، همایون ارشادی، شقایق فراهانی، نازلی رجب پور، افسانه ناصری، نیما شعبان نژاد ایفای نقش می کنند.

آشنایی با هنرپیشگان سریال سایه باز

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی در دوم ماه مرداد سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمده است، تحصیلکرده کارشناسی نقاشی بوده و کارش را در عرصه هنر با بازی در تئاتر شروع نمود. او در سال ۷۵ در فیلم سینمای لیلا نخستین تجربه تصویری خود را به دست آورد و در سال ۷۹ در فیلم سینمایی چتری برای دو نفر بار دیگر مقابل دوربین سینما رفت و توانست مورد توجه قرار بگیرد. خانم فراهانی در نوزده سالگی ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوست.

معرفی بازیگران سریال سایه باز

مهدی هاشمی

پیش از انقلاب با رفتن به روی صحنه آغاز فعالیتش را آغاز نمود. او در سال ۵۸ در فیلم سینمایی زنده باد تجربه حضور در سینما را به دست آورد و در نهایت در سل ۷۲ در فیلم سینمایی «همسر» بازی کرد و مشهور شد. همسر وی مهنوش صادقی است.

آشنایی با بازیگران مجموعه تلویزیونی سایه باز

همایون ارشادی

این هنرمند در پنجم ماه فروردین سال ۱۳۲۶ در اصفهان به دنیا آمده است، او مدرک دانشگاهی معماری دارد و فعالیت بازیگری خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی بگذار آفتاب برآید در سال ۷۷ آغاز نمود. یکسال بعد بود که با بازی در فیلم سینمایی «طعم گیلاس» مورد توجه قرار گرفت. وی متاهل است.

معرفی بازیگران سریال سایه باز

شبنم قلی خانی

خانم قلی خانی بازیگر جوان و موفق کشورمان یکی از بازیگران سریال سایه باز است. او در تاریخ نوزده آبان سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد تئاتر با گرایش صحنه و نیز کارشناسی ارشد رشته کارگردانی فیلم را اخذ نموده است. خانم قلی خانی در فیلم سینمایی مریم مقدس بود که نخستنی تجربه بازیگری خود را به دست آورد و با بازی در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش مشهور گردید. در سال ۸۶ او به جمع متاهلین پیوست.

شکیب شجره

شکیب شجره از بازیگران سریال هیولا با نقش داوود بیزاکودیل است که اتفاقا به واسطه همین نقش آفرینی هم مورد توجه قرار گرفت و شناخته شد. او در یکم ماه شهریور سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری به پایان رسانده است. وی فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نموده است، هیولا نخستین و موفق ترین تجربه بازیگری او محسوب می شود، از دیگر آثار وی می توان به بازی در فیلم سینمایی خوب، بد، جلف اشاره داشت. این هنرمند هنوز مجرد می باشد.

آشنایی با بازیگران مجموعه تلویزیونی سایه باز

نیما شعبان نژاد

شعبان نژاد هنرپیشه جوان ایرانی و از بازیگران سریال سایه باز می باشد. او تحصیلکرده رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی است که فعالیتش را در عرصه بازیگری با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. او در برنامه خندوانه عهده دار شخصیت بایرام بود که همین حضور او را مشهور کرد. نیما شعبان نزاد همچنین یکی از بازیگران سریال هیولا و مجموعه تلویزیونی رهایم نکن می باشد.

نقش آفرینان سریال سایه باز چه کسانی هستند؟

نزالی رجب پور

این هنرمند در هجدهم ماه شهریور سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده است، او فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی است، او فعالیتش در بازیگری را برای بار اول با بازی در تله فیلم هایی به اسم سرزمین فصل های گرم شروع کرد و با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی ستایش ۲ در سال ۹۲ توانست مورد توجه قرار گرفته و محبوب و مشهور گردد.

گذری بر بازیگران سایه باز

محمد نادری

آقای نادری در دهم ماه تیر سال ۵۷ در تهران بوده و تحصیلکرده رشته نمایش با گرایش کارگردانی در مقطع کارشناسی و نیز تحصیلکرده رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. نخستین فعالیت هنری او در قامت بازیگر و در مجموعه تلویزیونی شمعدونی بود که اتفاقا با همین سریال هم مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. او در سال ۹۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی معمای شاه تجربه متفاوتی را کسب کرد.

نگاهی به بازیگران سریال سایه باز و خلاصه داستان

شاهد احمدلو

شاهد احمدلو در هشتم ماه آذر سال ۵۳ در تهران فارغ التحصیل گرافیک در مقطع متوسطه و فارغ التحصیل نقاشی در مقطع کارشناسی است که ابتدا قدم در عرصه تئاتر گذاشت. او در سال ۶۶ بود که با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «سرب» نخستین تجربه تصویری خود را به دست آورد. او در سال ۷۲ بود که در سریالی به اسم «پاییز بلند» تجربه قرار گرفتن مقابل دوربین تلویزیون را نیز به دست آورد.

فاطمه گودرزی

خانم فاطمه گودرزی در نوزدهم ماه تیر سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمده است، او پس از اتمام تحصیلاتش در مقطع متوسطه با رفتن به روی صحنه نمایش فعالیتش را در زمینه بازیگری در پیش گرفت و در سال ۶۷ نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی «گالش های مادربزرگ» به دست آورد. وی بعد از سال ۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی دردسر والدین توانست مشهور شود.

نقش آفرینان سریال سایه باز چه کسانی هستند؟

سام قریبیان

آقای قریبیان در سیزدهم ماه دی سال ۵۸ در نیویورک ایالات متحده به دنیا آمد و تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی و در رشته کارگردانی و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و اقتصاد سینما اخذ نمود. در سال ۶۴ نخستین تجربه فعالیتش را در فیلم سینمایی «گردباد» به دست آورد و اما به واسطه بازی در مجموعه تلویزیونی لیلا مورد توجه قرار گرفت.

معرفی بازیگران سریال سایه باز

افسانه ناصری

یکی دیگر از بازیگران سریال سایه باز افسانه ناصری زاده سال ۱۳۳۹ در تهران است، او برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی «گروه نجات» بازی کرد و در سال ۷۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی مریم مقدس مورد توجه قرار گرفت. خانم ناصری علاوه بر هنرپیشگی، در زمینه های گویندگی و مجری گری فعالیت دارد.

نقش آفرینان سریال سایه باز چه کسانی هستند؟

بابک نوری

آقای بابک نوری بازیگری ایرانی که در مجموعه تلویزیونی سریال سایه باز مقابل دوربین رفته است. او زاده شانزدهم ماه اسفند سال ۱۳۵۲ در تهران است که تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی در رشته بازیگری به پایان رسانده و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم سینمایی «باد سرخ» در سال ۶۶ آغاز نموده است. در سال ۸۱ بود که در مجموعه تلویزیونی «کلانتر ۱» بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت. او همچنین کارگردانی تعدادی فیلم کوتاه، نماهنگ، مستند و نیز ۲ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد.

گذری بر بازیگران سایه باز

همانطور که گفته شد رد سریال سایه باز هنرپیشگان شناخته شده و همچنین کمتر شناخته شده ای ایفای نقش می کنند که در بالاتر به معرفی و بیوگرافی آنها پرداختیم، از دیگر بازیگران سریال سایه باز می توان به اسرافیل علمداری از بازیگران سریال یوسف پیامبر، ندا فروغ، رسول یعقوبی، کامران تهرانی، سعید عزیزی، محسن فمی، روزبه مراتی، طاها موسوی، سما تاره اشاره داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو