تولید لایو اکشن Spider-Man Noir توسط شورانر سریال پانیشر

منبع: گیمفا

2

1402/9/14

18:01


پس از مدت‌ها بی‌خبری بالاخره شاهد انتشار اطلاعات جدیدی حول محور پروژه لایو اکشن Spider-Man Noir هستیم.

تولید لایو اکشن Spider-Man Noir توسط شورانر سریال پانیشر

پس از مدت‌ها بی‌خبری بالاخره شاهد انتشار اطلاعات جدیدی حول محور پروژه لایو اکشن Spider-Man Noir هستیم.

یکی از نسخه‌های منحصر به فرد مرد عنکبوتی در دنیای کمیک ابرقهرمانی تحت عنوان مرد عنکبوتی نوآر می‌باشد که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۹ میلادی وارد کتاب‌های کمیک شد و در دوران رکورد بزرگ نیویورک و دهه ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ به زندگی پرداخته است و تاکنون در عناوینی نظیر بازی ویدیویی Spider-Man: Shattered Dimensions (مرد عنکبوتی: ابعاد شکسته) و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) حضور موفقی را پشت سر گذاشته است.

در حالی که عدم حضور شخصیت مرد عنکبوتی نوآر در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse باعث نارضایتی طرفداران مارول شده بود اما به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ساخت لایو اکشن اختصاصی از نسخه سیاه و سفید مرد عنکبوتی خواهیم بود. اوایل امسال ساخت یک سریال تلویزیونی از سوی کمپانی آمازون در رسانه‌ها مطرح شد که به راه افتادن اعتصابان بازیگران و نویسندگان پروسه تولید آن را تا به امروز با تاخیر مواجه کرده بود.

استیو لایت‌فوت که در گذشته نویسندگی سریال Hannibal (هانبیال) را بر عهده داشته و در همکاری با نتفلیکس مجموعه تلویزیونی The Punisher (مجازانگر) را تدارک دیده، به عنوان شورانر لایو اکشن Spider-Man Noir برگزیده شده است. فیل لرد و کریستوفر میلر که به عنوان تهیه‌کنندگان انیمیشن‌های جدید مرد عنکبوتی شناخته می‌شوند نیز در توسعه این لایو اکشن نقش خواهند داشت.

طی گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد که قهرمان اصلی این سریال بدون عنوان شخص پیتر پارکر نخواهد بود و وقایع آن در دنیای مجزایی به وقوع خواهد پیوست. اثری که در آن به نیویورک سال ۱۹۳۰ رفته تا شاهد سلسله وقایع جذابی حول محور مفهوم ابرقهرمانی باشیم. اخبار ضد و نقیضی وجود دارد که سازندگان در تلاش هستند تا نظر مثبت نیکلاس کیج را جلب کرده تا باری دیگر شخصیت مرد عنکبوتی نوآر را به تصویر بکشد.

لایو اکشن Spider-Man Noir که توسط اورن اوزیل نویسندگی خواهد شد، در تاریخی نامعلوم برای پخش از سوی سرویس استریم آمازون پرایم تدارک دیده خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو