طرح فروش هایما 7X آذر 1402 ؛ شرایط فروش فوق العاده هایما 7X [+قیمت]

منبع: تکراتو

2

1402/9/15

10:20


طرح فروش هایما 7X آذر 1402 توسط ایران خودرو از امروز آغاز می‌شود. شرایط فروش هایما 7X بدون سود مشارکت و انصراف و یا قیمت قطعی خواهد بود.

طرح فروش هایما 7X آذر 1402 ؛ شرایط فروش فوق العاده هایما 7X [+قیمت]

طرح فروش هایما 7X آذر 1402 توسط ایران خودرو از امروز آغاز می‌شود. شرایط فروش هایما 7X بدون سود مشارکت و انصراف و یا قیمت قطعی خواهد بود.

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح فروش هایما 7X آذر 1402 را از امروز چهارشنبه، 15 آذر 1402 آغاز می‌کند. در طرح بخشنامه فروش ایران خودرو آمده است که هایما 7X به عنوان بزرگترین شاسی بلند ایران خودرو ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در سی و نهمین مرحله فراخوان در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که از سمت فروشنده یا تولیدکننده پیامک تکمیل وجه دریاف کرده‌اند. این خودرو جذاب قرار است به 4 رنگ اصلی به دست مشتریان برسد و این افراد پس از تکمیل وجه تا 90 روز دیگر می‌توانند خودرو خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه ؛ خودرو تارا محبوب روسی‌ها

طرح فروش هایما 7X آذر 1402 آغاز شد

ایران خودرو براساس بخشنامه فروش شماره 107001 خود، به اطلاع تمامی متقاضیان و نمایندگی‌های فروش می‌رساند که فروش فوق العاده هایما 7X در فراخوان شماره سی و نهم ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در سامانه یکپارچه ابلاغ شده است. طبق این فراخوان، متقاضیانی که در ماه جاری نسبت به ثبت‌نام خودرو مورد بحث اقدام کرده و اسامی آنان در اولویت قرار گرفته و از سمت ایران خودرو پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

قیمت هایما 7X نیز طبق بخشنامه فروش، 1 میلیارد و 482 میلیون و 224 هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که پس از ثبت‌نام و واریز مبلغ نهایی خودرو به حساب خودروساز، خودرو وی ظرف مدت 3 ماه (90 روز) به دست مشتری خواهد رسید.

همچنین هایما 7X با 4 رنگ اصلی زیر بدست مشتریان می‌رسد:

  1. مشکی متالیک
  2. خاکستری متالیک
  3. قهوه‌ای کادرو
  4. ذغالی

طرح فروش هایما 7X آذر 1402 آغاز شد

ایران خودرو امروز 15 آذر 1402 به غیر از هایما 7X، طرح فروش تارا V4 اتوماتیک در تیپ LX را نیز آغاز کرده است. این نسخه از سدان تارا، فول‌آپشن‌ترین نسخه تارا است که تا حالا توسط ایران خودرو تولید شده و در طرح فروش ایران خودرو قرار گرفته است.

تارا V4 با سه موعد تحویل قابل ثبت‌نام است. نخست طرح پیش فروش تارا است که مبلغ اصلی به قیمات کارخانه از مشتری دریافت شده و صبت‌نام نهایی می‌شود و 90 روز بعد خودرو تحویل می‌گردد. طرح های فروش بعدی نیز به صورت پیش خرید هستند و با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت 1403 برای مشتری تعریف شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر ما درخصوص طرح فروش هایما 7X با موعد تحویل 90 روزه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو