تریلر بازی جی تی ای 6 به مرز 100 میلیون بیننده رسید

منبع: پلازا

2

1402/9/15

10:44


تریلر بازی جی تی ای 6 به مرز 100 میلیون بیننده رسید

همانطور که میدانید تریلر رسمی بازی جی تی ای 6 به صورت لیک دیروز منتشر شد که این اقدام در ابتدا از سوی راک استار انجام نگرفت و کاربری فعال در برنامه ایکس (توییتر سابق) توانست به تریلر بازی پیش از انتشار دسترسی پیدا کند که با دستیابی او به تریلر رسمی ، راک استار مجبور به انتشار تریلر به صورت زودهنگام شد. در ابتدا قرار بر این بود که تریلر در 14 آذر ساعت 17:30 به وقت ایران منتشر شود که متاسفانه در صبح 14 آذر منتشر شد.

حال با گذشت نزدیک به 24 ساعت از انتشار تریلر بازی جی تی ای 6 شاهد 100 میلیونی شدن آن هستیم که این موضوع میتواند شما را با یکی از پربیننده ترین تریلر های جهان مواجه کند. رکورد یوتیوب در مشاهده تریلر تا گذشته در اختیار یک موزیک ویدیو بود که راک استار توانست تمام رکورد های مربوط به بازی در یوتیوب را بشکند. در حال حاضر این تریلر در حال نزدیک شدن به امار 100 میلیونی بوده است که پیش از 24 ساعته شدن از زمان انتشار توانسته به 98 میلیون بازدید برسد.

بازی جی تی ای 6 قرار است در سال 2025 برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود که در حال حاضر خبری از مایکروسافت ویندوز نیست مگر اینکه در سال های بعدی منتشر شود که این موضوع در هاله ای از ابهام قرار دارد و چیزی مشخص نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو