بنیانگذار راک استار: GTA 6 محدودیت های سبک جهان باز را به چالش دعوت میکند

منبع: پلازا

3

1402/9/15

11:12


بنیانگذار راک استار: GTA 6 محدودیت های سبک جهان باز را به چالش دعوت میکند

همگی میدانیم که سری بازی های جی تی ای از بهترین های ژانر جهان باز هستند که به تازگی سم هاوسر که مدیرعامل و بنیانگذار راک استار بوده اعلام کرده که بازی GTA VI بی تردید میتواند این سبک را با ویژگی های بسیاری تقویت کند و تمام محدودیت هایی که از سوی عناوین دیگر وجود داشت را برطرف کند.

اگر تریلر بازی جی تی ای 6 را مشاهده کرده باشید حتما میدانید که داستان در شهری خیالی به نام وایس سیتی جریان داشته است که نمونه ای از آنرا در نسخه های قبلی بازی جی تی ای شاهد بودیم. حال در سال 2023 نسل و سبک جدیدی از این جهان به تصویر کشیده شده است که در تریلرآن شاهد حضور اشخاص بسیاری با سبک و سیاق های متنوع در خیابان ها بودیم.

به تازگی سم هاوسر اعلام کرده که :

برای جی تی ای 6 زحمات بسیاری کشیده است که برای فراتر بردن مرزهای بازی به سراغ محدودیت های بسیاری رفته ایم و با برطرف سازی آنها دنیای غوطه ور و جذاب را برای گیمرها تداعی نموده ایم. تمام سازندگان بازی مشتاق به انتشار بازی هستند تا جهان زیبا و سبک جهان باز آنرا به اشتراک بگذارند که در این زمینه راهی جز صبوری ندارید. چشم انداز جدیدی که برای مجموعه جی تی ای درنظر گرفته شده است تجربه 20 ساله ما بوده که امیدواریم لایق این همه اشتیاق از سوی گیمرها باشیم.

بازی جی تی ای 6 قرار است در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو