مرگ دردناک دختر بچه در نیشابور

منبع: سیمرغ

3

1402/9/15

13:23


مرگ دردناک دختر بچه در نیشابور

مرگ دردناک دختر بچه در نیشابور / 3 زن و یک پسر هم سوختند

ابوالفضل اسدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با اعلام وقوع انفجار گاز شهری و آتش‌سوزی منزلی مسکونی در ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه دوشنبه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی نیشابور، بلافاصله نیروهای نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی در کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه این حادثه در خیابان ۱۷ شهریور به وقوع پیوسته بود، اظهار کرد: به دلیل وسعت حادثه، شدت آتش‌سوزی و تعداد مصدومین بلافاصله درخواست کمک شد که سه تیم دیگر امداد و نجات و اطفای حریق از ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با بیان اینکه در مجموع چهار تیم آتش‌نشانی در قالب ۱۰ نفر در محل حضور داشتند، بیان کرد: این حادثه 6 مصدوم داشت که وضعیت آنها وخیم اعلام شده است.

 وی همچنین از فوت یکی از کودکان این حادثه که دختر کلاس سوم بوده، خبر داد و عنوان کرد: هرچند کارشناسان همچنان در حال بررسی دلیل دقیق حادثه هستند اما بر اساس بررسی‌های اولیه، انفجار ناشی از نشت گاز در بخاری بوده است.

 مصدومین این حادثه سه زن و دو مرد هستند که چهار نفر از ساکنان خودشان را داخل خانه محبوس کرده بودند بلکه از شدت آتش‌سوزی در امان بمانند اما به دلیل اینکه زمان بیشتری گاز استنشاق کرده‌اند، بیشتر دچار مشکلات ریوی شده‌اند و مصدومیتشان بیشتر بوده است.

حسین عرب برزو مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور نیز گفت: وضعیت جسمانی مصدومانی که در بیمارستان حکیم بستری هستند، اصلاً خوب نیست و کادر درمان همه در حال تلاش برای این افراد هستند.

 یک پسر نوجوان و سه خانم مصدوم حادثه هستند که دچار سوختگی شدید شدند و توسط اورژانس پیش بیمارستانی برای ادامه عملیات نجات به اورژانس بیمارستان حکیم منتقل شدند.

سیدحمید حسینی رئیس اورژانس نیشابور با بیان اینکه این حادثه ۵ مصدوم داشته که به دلیل وضعیت بسیار وخیمی که داشتند، به بیمارستان حکیم اعزام شدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه یک نفر از مصدومان این حادثه فوت شده است. علت حادثه توسط نیروهای مربوطه در دست بررسی است.

همزمان با شروع فصل سرما استفاده از وسایل گرمایشی تشدید می‌شود و به تبع آن حوادث ناشی از استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی نیز افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین شهروندان قبل از استفاده از هر نوع وسیله گرمایشی حتماً مسیر دودکش‌ها را بررسی کرده و از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند، همچنین از سرویس‌های دوره‌ای وسایل گرمایشی غفلت نکنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو