تریلر بازی GTA 6 بازسازی از Vice City بوده که پیشرفت قابل توجهی را نشان میدهد

منبع: پلازا

2

1402/9/15

13:35


تریلر بازی GTA 6 بازسازی از Vice City بوده که پیشرفت قابل توجهی را نشان میدهد

در گذشته نیز به این موضوع اشاره شده بود که بازی جی تی ای 6 قرار است میزبان نقشه وایس سیتی باشد که با انتشار تریلر رسمی بازی شاهد این موضوع بودیم که بدنیست بدانید در این زمینه شاهد پیشرفت های بسیاری هستیم که در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تریلری که از سوی Rockstar منتشر شد نشان میدهد که قرار است در این بازی به Vice City برگردیم. صحنه و دنیایی خیالی از میامی در Vice City الهام گیری شده است که برای اولین بار در سال 2002 یعنی 20 سال پیش منتشر شد. در تریلر بازی شاهد جنب و جوش بسیار خوبی هستیم که این موضوع میتواند سیستم های ترافیکی و واقع گرایانه بکارگیری شده در بازی را به خوبی نشان دهد. این تریلر پیشرفت قابل توجهی را نشان میدهد که در واقع یک بازسازی عالی از سوی راک استار برای وایس سیتی بوده است که شاهد چند ضلعی بودن بازی در تمام مناطق و بخش ها هستیم که این موضوع از درختان نخل گرفته تا مناظر شهری را شامل میشود.

به طور کلی نمیتوان گفت که شهر وایس سیتی دقیقا از نسخه 2002 الهام گیری شده است زیرا در طول این سال ها طبیعتا بخش های بسیاری به شهر اضافه شده است که همین امر سبب شده تا راک استار اقدام به توسعه شهر از زوایای مختلفی نماید. قدرت پردازشی بالای بازی که قرار است برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود قطعا شما را با صحنه های زیبای بسیاری در بخش های متنوع نظیر افراد، ماشین‌ها، درختان، ساختمان‌ها، چراغ‌ها، سایه‌ها و حتی ابرها مواجه خواهد نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو