فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 16 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ب ا ا

تعبیر: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی، به آنها عمل کن. به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت میداند برای تو پیش بیاید.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز پنج شنبه 16 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د د د

تعبیر: نیت خوبی کرده ای به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده می شود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای را داری به آن عمل کن. به نفع تو خواهد بود که به دیگران اعتماد کنی. اما رازت را به هر کسی مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ب ب ا

تعبیر: طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته خود خواهی رسید.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه پنج شنبه 16 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: نیت خوبی کرده ای، طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری ، بخت با تو یار است. به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی، عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: د ب ا

تعبیر: طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد، اگر چیزی را از خدا طلب کردی به ان می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ب ب ج

تعبیر: این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد. اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ا د د

تعبیر: طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.


حتما بخوانید: فال هفتگی 11 تا 17 آذر ماه برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ا ب

تعبیر: در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست از آن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب د ا

تعبیر: طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن، پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد، نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بر حذر باش. حدود دو سال است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی، گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: به زودی مشکل یا ناراحتیت برطرف میشود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی بدست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید. چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و کارت بالا میگیرد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پای بند باشی و خلاف وعده عمل نکنی اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می کند، تو به آن بی اعتنا شود و به کار خود مشغول باش. به زودی به خواسته ات میرسی . ان شاالله.


حتما بخوانید: باکلاس ترین ماه تولدها، چه ماهی هستند


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 16 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی، البته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز پنج شنبه 16 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.